22 Şubat 2019 Cuma

istediğim beden firmada kalmadığından ücret iade talebi

 

ŞİKAYET EDİLEN FİRMA :LTB

ŞİKAYET EDİLEN ÜRÜN:EŞOFMAN TAKIMI

ŞİKAYET KONUSU: ALDIĞIM ÜRÜNÜN BÜYÜK GELMESİ FİRMADA KÜCÜK BEDEN OLMAMASI EŞOFMAN TAKIMIN BEĞENDİĞİM BAŞKA TAKIMINDA DA BEDEN KALMADIĞI BİLDİRİLDİĞİNDEN ÜCRET İADESİ YAPILMAMASI

İyi günler, Kurumda çalışıyorum.  Bilecikten Eskişehir Espark AVM  LTB  firmanızdan oğluma eşofman takımı hediye olarak aldım. Fakat takım oğluma büyük geldi. İade süresi içerisinde 18.02.2019 tarihinde Eskişehir Espark avm sine giderek oradaki görevli arkadaşlara takımın büyük geldiğini değiştirmek istediğimi söyledim hem teşhir yerine hemde depoya bakmalarına rağmen uygun beden bulunamadı bende başka eşofmanlardan takım yapayım dedim fakat takım yapabileceğim ürünlerde de ihtiyacım olan bedenlere  görevli arkadaşla bakmamıza rağmen  beğendiklerimin takımın bedenlerini  bulamadılar bende bu aşamadan sonra kasadan para iadesini talep ettim. kasadaki beyefendi değişim yapmadıklarını durumu anlatmama rağmen ısrarla yapmayacağını söyledi bende diğer müşterilere firmanın kötü yansıması olmasın diye düşünerekten mağaza müdürü ile  görüşmek istediğimi söyledim. Fakat kasadaki kişi Kendisinin mağaza müdürü olduğunu söyleyen Muhammet Cino beyefendi para iadesi yapmadıklarını sadece değişim yapabileceklerini söyledi bende değişim yapabilecek bedenlerin kalmadığını söyledim tekrar para iadesini talep ettim hiçbir şekilde para iadesi yapmayacağını gidin başka ürün alın dedi bende şu an ihtiyacım olan ürün sizde yok bu nedenle neden ihtiyacım olmayan ürün alayım dedim  defalarca diğer müşterilerin yanında söyleyince kendisine o zaman para iadesi yapmayacağına ilişkin tarafıma yazı vermesini söyledim yazı da vermeyeceğini söyledi. Sırf süre geçmesin diye daha pahalıya bir takım aldım ancak akşam denediğimizde bu takımda oğluma olmadı çünkü oğlumun ihtiyacı olan bedenler yoktu zaten şu an eşofman takımını kullanamıyorum ayrıca biz eskişehirde yaşamıyoruz Bilecik ten gelip alışveriş yapıyoruz yol masrafınıda koyunca bu fiyatın 2 katı kazancımdan gitmiş oluyor bu nedenle ücret iadesini talep ediyorum.  ayrıca kasada tüm alışveriş yapanlara para iadesinin hiçbir şekilde yapılmayacağı bildirilmesi gerekir. böyle bir bilgilendirme firma tarafından yapılmamıştır.

Bir firma için en iyi reklam insan faktörüdür. Kişi firma için memnuniyetini de herkese anlatır memnuniyetsizliğini de bu nedenle mağdur edilmeden para iademin yapılmasını talep etmekteyim şimdiden yetkililer olarak ilgileneceğinizi umarak teşekkür ediyorum.  gerekirse hukuksal yollara başvuracağım bildirir iyi günler dilerim.


  (null)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder