1 Şubat 2018 Perşembe

Tefal Actifry şikayeti

Uzun bir süre önce aldığım Tefal Actifry ürünümde irmik helvası tarifini denedim ve ürünle beraber yollanan kitapçıktaki tarife göre birebir ilerledim bir anda makineden dumanlar çıkınca makineyi fişten çektim. Şikayetimi ilettim ve bir müşteri temsilcisi aradı ürün kitapçığında böyle bir tarif olmadığını iddia etti kullanım hatası servise götürün masrafları karşılayın dendi. Ben de servise götürdüm ve bugün servis aradı 260 TL motor rezidans yedek parça değişimi gerekiyor dedi. Ben de ürünün kullanım hatası olmadığı için tekrar müşteri temsilcisini aradım kitapçıktaki tarifinize göre yaptım ve makinem bozuldu dedim. Biz kitapçığa koyuyoruz tarifi fakat önermiyoruz diye bir yorum yapıldı. Bu ne kadar doğru anlayamıyorum. Ürünün kitapçığı demek bu şekilde uygulayın demek değil mi?

Lütfen sizden yardım istiyorum makinemi şuanda yaptıracak durumda değilim. Ayrıca onların hatası yüzünden bu fiyatı ödemek istemiyorum. Lütfen yardımlarınızı bekliyorum. Tefal firmasından şikayetçiyim.

Burcu Taştekin V.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder