3 Şubat 2018 Cumartesi

Pull&Bear müşterisini mağdur etti



Şikâyet Edilen Firma: Pull&Bear - Optimum/ADANA

Şikâyet Edilen Ürün: Mont

Şikâyetin Konusu: Fermuar sıkışması

Şikâyet Metni: 11/11/2017 tarihinde Adana Optimum'daki Pull&Bear giyim mağazasından aldığım montun fermuarında oluşan sıkışma sonucunda fermuarı açmadan montu mağazaya götürdüm ve incelemeye gönderildi. Öncesinde montta yırtılma vs olmamasına rağmen incelemeden sonra fermuar kısmındaki kumaş yırtılmıştı. Hiçbir şekilde yaptıramadıklarını söylediler ve firmayla ilgili bir sorun olmadığından ürünün alınmayacağını söylediler. Montumda öncesinden yırtılma gibi bir durum yokken sonra elime yırtık geçmesi ve başka çözüm bulmayıp sorumluluk kabul etmemeleri beni çok üzdü. Dolayısıyla bu Pull&Bear firmasından şikayetçiyim. 


Hatice KUYUCUOĞLU 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder