Aydın'da Tıp Fakültesi'nde hocayım. İzinli olduğum sırada Aydın İl Sağlık Müdürlüğü'nden bir haber aldım. Benimle ilgili çok önemli bir belgenin orjinalini Sağlık Bakanlığı'na ulaştırılmak üzere "çok acil olarak" ellerine teslim etmem istendi. Gecikme durumunda çok ağır mağduriyet yaşanacağını biliyordum. UPS rezilliği böyle başladı:
...
Belgenin "orjinali" çok değerli olduğu için, reklamlara kanarak, en güvenilir olduğunu düşündüğüm UPS firmasını kullanmaya karar verdim. 11.Eylül.2014'te İZMİR'den AYDIN'a çok acil olarak gitmesi gereken "resmi nitelikli" bu belgeyi UPS Kargo'ya teslim ettik (merak edenler için, kargo no: 1ZW44R096816920000). İzmir'de belgeyi teslim alan kişiye durumun aciliyeti anlatıldı. "Merak etmeyin bugün veya en geç yarın ellerinde olur," yanıtı alındı. Hatırlatmak isterim, İzmir ile Aydın arası karayolu ile bir saattir. Yanıltıcı bir güven duygusuyla tatilime devam ettim.
15 Eylül 2014 akşamı Sağlık Müdürlüğü'nde çalışan -ve konu ile ilgili titizliği,uyanıklığı nedeniyle gönül borcum olan- arkadaşım beni aradı. Belgenin halen ulaşmadığını söyledi. Takip numarasını vererek internet sitesinden kontrol ettiğimde 12 Eylül 2014'te saat 16:00'da belgenin götürüldüğü ve kimse bulunmadığı için Y.B. isimli biri tarafından teslim edilemediği belirtiliyordu. Aydın gibi bir ilin "sağlık müdürlüğü," için yukarıdaki ifade gerçek olamaz.
...
Hatalarını hızla giderecekleri umuduyla Aydın'daki UPS merkezini aradım. Adının telefonda O. olduğunu belirten şahıs benim sıkıntımı ve üzüntümü gidermek yerine "belgenin ne zaman teslim edileceğini bilmediğini," söyledi. "Dün neden göndermediniz," diye sorduğumda yanıt vermedi.
...
Sağlık Müdürlüğü'nü aradım. Kargo rezaletinden sözettim. "Biz de arayalım," dediler. Doğal olarak, onların beklentisi Sağlık Bakanlığına gitmesi gereken belgenin, yani "devlet işinin, " gecikmemesiydi. Bu kaygılarla aranmalarına rağmen UPS çalışanlarının belirsiz ifadelerle konuştuğunu öğrendim İşi şansa bırakamadım. Tatilimi kestim! Aydın'a döndüm.
UPS kargo merkezine ulaştığımda güvensizliğimde haklı olduğumu anladım. Belgen o kadar gürğltüye ve üzüntüye rağmen "halen" merkezdeydi.
...
Sonuç olarak; kendi gönderdiğim belgeyi kendim teslim alarak Sağlık Müdürlüğü'ne götürdüm. UPS de "Yönetici," olduğunu öğrendiğim kişi özür dilemek yerine anlamsız, tuhaf bahanelerle kendisini haklı göstermeye çalıştı. (U)mursamaz, (P)espaye, (S)orumsuz tavırlar yüzünden tatilim yarım kaldı, işletme bana karşı olan sorumluluğunu yerine getirmedi ve ağır mağduriyet yaşattı.
....
UPS Kargo'dan şikayetçiyim. Konuyu (özellikle) yurtdışındaki ve yurtiçindeki ilgililere de telefonla, mesajla iletiyorum.
Ayrıca; sürecin tamamını belgeledim. Bana yaşattıkları sıkıntı nedeniyle bir hafta içinde yasal süreç başlatıyorum.
Prof. Dr. P.T
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder