222 322 **** nolu telefon hattının sahibiyim. 04 Ağustos'ta nakil işlemi yaptırmıştım. Bina yeni olduğundan dolayı telefon hattı bağlanması gerekiyor. Telekoma hem ofislerinden hem de müşteri hizmetlerinden defalarca kayıt bırakmama rağmen henüz telefon hattımın bağlantısı yapılmadı.
Telefon direği binadan 10 metre ileride olmasına ve binada iç hattın bulunmasına rağmen telekom hala basit bir bağlantı işlemini gerçekleştiremedi.
Bana tek söylenen ''Ekiplerimizin incelemesi devam ediyor'' ve ''Size dönüş yapılacaktır'' oluyor.
1 aydan fazla bir süredir bir çok platformda şikayet bildirmeme rağmen telekom her defasında kesin bir zaman verememekle beraber aynı mesajları ve mailleri göndermeye devam ediyor.
Telekom'dan da en kısa sürede telefon hattımı bağlamasını ve telefon ile internet hattımı aktif hale getirmesini istiyorum. Bu sorun devam ettiği sürece bir çok platformda da hakkımı aramaya devam edeceğimi de bildiririm.
ÖZGÜR İVGEN
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder