4 Temmuz 2014 Cuma

Beylikdüzü Isor Mobilya şikayeti

İSOR MOBİLYA'DAN AÇIKLAMA

Sayın ilgili sitenizde bulunan şikayetin sahibi SALİH YILDIRIM beyefendiye firmamız tarafından satış yapılmamıştır. Sözleşmesi fesih edilerek ödemesi yapılmıştır. Salih Bey mağazalarımızı tek tek gezerek fiyat almıştır. Kendisine fiyat farkının vadeli ve nakit farkı olduğu anlatılamamış ve satışı kendisinin de bilgisinde iptal edilip ödemesi son kuruşuna kadar hesabına yatmıştır.


Ortada ne ayıplı bir hizmet nede sevk olmuş ayıplı bir ürün yoktur.



***

21 Haziran 2014 tarihinde Isor  Beylikdüzü  mağazasından eşimle birlikte bir adet koltuk takımı satın almaya kalktık. Satıcı personel faturayı kestikten sonra sözleşme imzalamamız gerektiğini söyledi. Sözleşmenin maddeleri içinde bazı hususlar beni rahatsız etti. Satış sözleşmesine “Siparişin iptali halinde %20 kesinti olur” ibaresi vardı.

Kendilerine ilgili tüketici kanununa göre 14 gün cayma hakkım olduğunu; bu şekilde bir ibare koymanın kanunla tezat oluşturduğunu söyledim. Ben de imzama şerh koyarak “Bu durumda Çatalca Kaymakamlığı Hakem heyetinin kararları geçerlidir” yazdım. Ayrıca satış sözleşmesi hükümlerinin 15. Maddesinde garanti süresinin iki yıl olduğu ; ancak iki yıl içinde yalnızca iki defa hizmet verileceği,sonraki  hizmetlerin ücretli olacağı yazıyordu. Bu durumda  garanti süresinin yalnızca iki defayla sınırlı olacağını bunun da kanunen uygun olmadığını belirttim.


Satıcı personel Ankara’daki genel merkezle görüşerek şikayetimi iletti. Telefondaki şahıs bunun bazı sıkıntılı müşteriler için koyulduğunu düzeltmemizde sorun olmayacağını söyledi. Biz de bu maddeyi iptal ederek paraf attık. Üç gün sonra satıcı beni arayarak Genel merkezin bu durumdan rahatsız olduğunu ve sözleşmeyi fesh edeceklerini söyledi. Mağazaya gittik. Yaptıklarının gayri etik ve gayri ahlaki olduğunu söyledim. Telefonda genel merkezden bir hanımla görüştüm. Sesini uygunsuz biçimde yükselterek “Siz o bilinçli tüketici tavırlarınızı gidin Bellona’ya İstikbal’e yapın. Biz büyük firmayız.İşinize gelmiyorsa almayın” dedi. Bir tutanakla sözleşmeyi firma fesh etti. Dayak yemeden kurtulduğumuza seviniyoruz. Paramızı hemen iade edin dedik Sonradan öğrendik ki banka 9 ay taksitle iade edecekmiş. Benim 3390 TL kart bakiyem şimdi bloke. Başka bir mağazadan aynı takımı almam için 9 ay beklemem gerekiyor. Böyle kanun ve hukuk tanımayan, müşteriye hakaret derecesinde bağırarak itham eden, sattığı mala 2 yıl garanti veremeyecek kadar güvenemeyen bu firmaya hakkımı helal etmiyorum.

Salih YILDIRIM




4 yorum:

  1. Ben yaklaşık 2 ay önce Beylikdüzü isor mobilyadan bir yatak odasi bir yemek odasi takimi birde masa Sandalye aldim.Her turlu islemin basladigini 15 gun icinde ürünün teslim edilecegi soylendi. 15 gun geçti bana sürekli tarihler verildi bugun yarin diye 1 ay oylandirildim resmen. magza satis elemani gelmeyen urun icin ödeme kredilerimi dondurdu.Ürünun gelmesiyle ilgili bi kac daha asilsiz tarih verildi ankarayi aradik ürünlerin yeni acilan magzalara dağıtıldıgini soyledi stokta olmadığı için bi kac hafta kadar tarih daha verildi. Gecen iki ay esyalarim geldi gelecek surekli bekleyis içerisinde gecti daha sonra kredi sozlesme sorunu ortaya atildi ürünler stoklanmis bu sefer dondurulan kredi taksitleri aktif degilmis dendi bir gunde o isi halletim iki gun onay bahanesiyle bekletilildim. Bi kac haftadan sonra esyalarin iatanbulda oldugu soylendi ve kesin son bir tarih verildi inandim guvendim sevkiyattaki elif hanima 2- 2.5 ay bekledimi artik bunun katlanilir bi tarafi olmadigini insani konusmalarla anlattim bana bi aksilik olmayacagini soyledi hatta saat bile verdi bunca zaman boyunca bekletildigim icin benden isor adinada ozur diledi.bende ona güvendiğimi gelmedigi taktirde yasal işlem baslatacagimi esyalarin kesin verdiği tarihten sonrada gelmesinin bi anlami olmadigini soyledim bana tekrar altini cizerek kesin dedi. Neyse verilen tarihte bekledim bekledim gelmedi aradim acmadilar. Esim zannedip yigenimi aramis ve esiniz esyalari istemiyor demis . Resmen benimle dalga geciyorlar keske hic ordan bisey almasaydim.yardimci olmaya insancil davranmaya calistim fakat 2, 2.5 aydir beni perişan ettiler kesinlikle yasal islem baslatacagim boyle birsey olamaz bu nasil bi terbiyesizlik anlamadim

    YanıtlaSil
  2. bizim tüm mobilyalarımızı teslim ettiler. depodan da olsa teshirden de olsa verdikleri sözü tuttular.bizde beylikdüzü isordan almıştık şube kapanınca magdur olduk ama cok şükür kısa sürede hallettiler

    YanıtlaSil
  3. beylikdüzü isor kapandı mı acaba bı bılgınız var mı bız avcılardan alısverıs yapmıstık fakat kapanmıs orası beylıkduzu ısordan temın edebılır mıyız urunumuzu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapanmis gibi bence anka mobilya altin da is yapiyolar

      Sil