17 Haziran 2014 Salı

Eczane yanlış ilaç verirse, hasta ne yapsın?

15 - 16 gün önce doktorumun yazdığı immiflex isimli ilacı İzmir Şirinyer'deki Ümran Eczanesi'nden aldım. Bana verdikleri 100 mg ilaç çocuklar için olan ilaçmış. (Yetişkinler için 250 mg olandan verilmesi gerekiyordu). Doktoruma kontrole gittiğimde ilacın çocuklar için olduğunu söyledi. Ben de yapılan yanlışlığı düzeltmek için eczaneye tekrar gittim. Kendi yaptıkları yanlışlığı kabul etmediler. Biz bu ilacın çocuk için olduğunu bilemeyiz diye üste çıktılar. 250 mg. ilaç piyasada yok zaten dediler. İlaç 50 TL. Bunlar demek ki yetişkin ve çocuk için olan ayrımı bilmiyorlar. ÜMRAN CİVAN ECZANESİ güzellik salonu olmuş. Çalışanlar bilgisiz. Beni zarara soktular, dolandırdılar. Başka eczaneden 70 TL daha verip almak zorunda kaldım.

Ali Likoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder