01/04/2014 tarihinde CAPACITY Ceyo mağazasından aldığım ev terliğinin, daha 1 ay bile dolmadan iç bölümünde, tabanında yer alan yan dikişleri sökülmeye başladı. Bu dikişler tamamen sökülüp, taban kalkmadan, gecikmeden Capacity mağaza aracılığı ile ürünü 1 ay içinde 3 kere incelemeye gönderdim.
En son Müşteri Hizmetleri Bilge Hanım'ı 28 Mayıs'ta aradığımda, bu sökülmenin kullanımdan kaynaklandığını, kullanım hatası olduğunu ve Ceyo'nun hiçbir şey yapamayacağın telefonda bildirdi.
Bariz bir şekilde, sağlam atılmayan dikişlerin 1 ay dolmadan sökülmeye başlamasını kabul etmeyen firmadan şikayetçiyim. Kısa süreli kullanımlı, kullan at ev terlikleri üretmiyorlarsa, bu hatalı ev terliğini geri almaları gerekir. Yüzde yüz haklı olduğum bir konuda hakkımı aramak istiyorum.
Hülya Karabaş
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder