13 Ekim 2013 Pazar

ePttAVM alışveriş sitesi şikayeti

Ben ePtt AVM'den bir akülü araba satın aldım. ePtt AVM kendi kargosuyla yani PTT kargoyla ürünü göndermiş. Fakat kargomu getirip komşuma teslim etmişler. Yani benim kargoyu aldığıma dair imzalı bir belge bulunmamakta. 1 hafta sonra komşum beni görünce kargoyu bana teslim etti. Kargoyu açıp kurulumunu yapmak istedim ama hangi parçaya dokunsam o parça elimde kaldı. Ben de ePTT AVM ile iletişime geçip durumu anlattım. Gönderin ürünü size para iadesi yapalım dediler. Kargoyu verilen iade numarası ile gönderdim fakat ürün 1 hafta sonra bana tekrar geri gönderildi. ePTT AVM'yi arayıp nedenini sordum. Bana tedarikçi firmanın para iade almayacağını söylediler. Ben de hukuki yollara başvuracağımı söyleyip Tüketici Haklarına şikayet ettim.

ePTT AVM benimle iletişime geçip elimizde senin kargoyu teslim aldığına dair belge var dediler. Ben de bu belgenin bana fakslanmasını talep ettim. Fakat fakslamadılar. Çünkü böyle bir belge veya benim imzaladığım bir irsaliye bulunmamakta. Bu da yetmedi kalkıp bana kargonuz yönetmeliğe göre 3.şahıslara teslim edilebilir diye bir mesaj yolladılar. Ben de onlara satış sözleşmesi örneği ve kargo taşımacılığı yönetmeliğini gönderdim.

Şimdi ne HOBİ MODA firmasından ne de Epttavm den ses seda çıkmamakta. Sizlere tavsiyem ne HOBİ MODA firmasıyla ne de epttavm.com ile çalışmamanız. Gerçekten müşterisini mağdur eden kurumlar.

ÜMİT ALTAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder