05/07/2012 tarihinde ********** numaralı ev/sabit telefonum için 1 yıllık sözleşme imzaladım. 05/07/2013 tarihinde sözleşme süresi doluyor. Sabit telefonumu kapattırmam durumunda ne olacağına ilişkin Türk Telekom müşteri hizmetlerini (444 1 444) 14/07/2013 ve 15/07/2013 tarihlerinde iki defa arayarak bilgi aldım. Müşteri hizmetleri "Sözleşme süresi dolduğu için şu an bağlayıcı bir sözleşme bulunmamakta ve dilerseniz hattınızı kapatabilirsiniz." dediler. Ancak Türk Telekom ofisindeki yetkililer 28 Temmuz itibari ile fatura düzenleneceğini ve dolayısıyla en erken 29 Temmuz'da iptal/kapatma başvurusu yapabileceğimi belirttiler. 29 Temmuzda başvurmam halinde bile 1 günlük fatura düzenlenecekmiş. Bu yapılan tüketiciye haksızlıktır.
Ben yalın internet abonesi olmak istediğim için sabit telefonumun da kapatılması gerekiyor. Sözleşme sürem dolmuş olmasına rağmen sabit telefonumu kapatmayarak, haksız kazanç sağlanmaktadır. Bir yıl önce sözleşme imzaladığımda Temmuz ayı faturası düzenlendi. Şimdi Temmuz faturası tekrar düzenlenecek. Bu da yetmezmiş gibi 28 Temmuz'dan sonra iptal başvuru yaptığım/yapacağım güne kadar ayrıca bir son fatura düzenlenecek. Böylece 1 yıllık sözleşme süresinde 14 fatura dönemi yaşamış oluyoruz zorunlu olarak.
Kadir Y.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder