03/07/2013 tarihinde Bodrum – Turgutreis – Turkcell’den 3G VINN internet paketi satın aldım. "10 GB size en az, 2 ay gider" dediler. Üçüncü günü internette hiç bir işlem yapmadığım halde 2,5 GB harcandığını gördüm ve aletin bataryasının 2 saatte bittiğini fark ettim. 06/07/2013 tarihinde satın aldığım yetkili bayiiye şikayetimi bildirdim. Sattıkları malın, dükkanlarından çıktıktan sonra hiç bir sorumlulukları olmadığını gayet ukala bir tavırda bildirdiler. Ben de kendilerine aletin bataryasının bozuk olduğunu ve değiştirmelerini rica ettim. Dükkanda yetkili şahsın olmadığını ve teknik servise göndermeleri gerektiğini söylediler. Böyle saçma bir şey olamaz dedim. Benimle "Tüketici Köşesi'ne şikayet edin." diyerek, dalga geçtiler.
3 gün önce satın aldığım bir alet nasıl olur da garanti kapsamında değiştirilmez? Bozuk çıkan bataryayı teknik servis nasıl tamir eder? Koskoca Turkcell 320 TL ye sattığı bozuk bir aletin neden arkasında olmaz? Ve bu kadar işini bilmeyen, acemi, kalifiyesiz ve antipatik insanları nasıl olmuş ta TURKCELL TURGUTREiS’te bir araya toplayabilmiş? Bravo demekten başka bir sözüm yok!
Erhan Hatipoglu
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder