18 Temmuz 2013 Perşembe

National Geographic dergisi fatura şikayeti

Merhaba. Ben Antalya Y.Z.Öner Fen Lisesi'nde edebiyat öğretmeniyim . Nisan 2013'te National Geographic dergisine okul kütüphanemiz için 2 yıl süreyle abone oldum. Abonelik ödemesini ise kendi kredi kartımla yaptım ve faturanın adresime gönderilmesini istedim. Gelen faturayı okul aile birliğine vererek cebimden ödediğim parayı alabilecektim. Abone olurken faturayı hemen göndereceklerini söylediler ve fatura bilgilerini aldılar. Ama şu ana kadar geçen süreçte faturam elime ulaşmadı. Üstelik çağrı merkezlerini 5 kez aramama rağmen. Her aradığımda hemen göndereceklerini söylediler. Ama 4 ay geçmesine rağmen faturam hala bana ulaşmadı. Aynı şey mailleşmelerimizde de oldu.

Lütfen bana yardımcı olup faturamın en kısa sürede bana ulaşmasını sağlarsanız size minnettar kalırım.

Tahir Akay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder