21 Ocak 2012 Cumartesi

Renault yılın “sosyal sorumlu” markası


Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD), Renault'nun çocukları trafikteki risk ve tehditlere karşı bilinçlendirmek için geliştirdiği Sokakta İlk Adımlar yol güvenliği eğitim projesine  Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi Ödülü’nü verdi.

İletişim sektörünün önde gelen meslek kuruluşları ve iletişim fakültelerinin temsilcilerinden oluşan ODD Satış ve İletişim Ödülleri 2011 Gladyatörleri Seçici Kurulu’nun Başkanı Fügen Toksü de, törende yaptığı konuşmada, otomotiv sektörünün kurumsal sosyal sorumluluğa daha çok yatırım yapması gerektiğini vurguladı.





İstanbul’da Four Seasons Otel’de düzenlenen törende, Renault Mais İletişim Bölümü Sokakta İlk Adımlar Proje Yöneticisi Aslıhan Şeremet ödülü Yıldız Teknik Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. İbrahim Kırcova’nın elinden aldı. Uluslararası bir toplantı için ABD’de olan Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar da, haberi aldktan sonra, ODD’nin bu ödülü 10 yıllık emek ve sosyal yatırıma verdiğini vurguladı ve “Bu ödül bizim için ‘En Çok Satılan Otomobil Markası Ödülü’ kadar önemli ve gurur verici” dedi. Aybar, sözlerini şöyle sürdürdü:
“Sokakta İlk Adımlar kurumsal sosyal sorumluluğun üçlü sacayağı olan özel şirket, kamu ve STK birlikteliğiyle gelişen, büyüyen bir projedir. Renault olarak 10 yıldır Milli Eğitim Bakanlığı’nın desteği, Türkiye Trafik Kazalarını Önleme Derneği, Total Türkiye ve İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü’nün büyük katkılarıyla sürdürüyoruz bu projeyi. Projemizin 10 yıllık hikayesi, sürdürülebilirlik anlamında da örnek teşkil ediyor. Bu ödülü proje ortaklarımızın yanı sıra, Türkiye’nin dört bir köşesinde bu projeyi omuzlamış, çocuklarımızı trafikteki risklere karşı bilinçlendirmek için gayret sarfeden değerli öğretmenlerimizle paylaşmaktan da onur duyuyoruz.”

10 yılda 40 il 1 milyon 200 bin öğrenci

Türkiye'nin en uzun soluklu yol güvenliği eğitim projesi olan Sokakta İlk Adımlar 10 yılda 40 ilde 1 milyon 200 bin öğrenciye ulaştı. Renault'nun önderliğinde, Total Türkiye, Türkiye Trafik Kazalarını Önleme Derneği ve İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle sürdürülen proje, daha önce de Cumhurbaşkanı Abdullah Gül tarafından ödüllendirilmiş, Türkiye Halkla İlişkiler Derneği tarafından Altın Pusula Büyük Ödülü'ne, Türkiye Kurumsal Sosyal Sorumluluk Derneği ve CSR Europe tarafından da En İyi Bilinçlendirme Uygulaması Ödülü’ne layık görülmüştü. Proje halen şu illerde uygulanıyor: Adana, Ankara, Antalya, Aydın, Balıkesir, Bursa, Çanakkale, Çankırı, Denizli, Diyarbakır, Düzce, Edirne, Erzurum, Eskişehir, Gaziantep, Hatay, İstanbul, İzmir, Karaman, Kayseri, Kırşehir, Kocaeli, Konya, Malatya, Manisa, Mersin, Muğla, Nevşehir, Rize, Sakarya, Samsun, Siirt, Sivas, Tekirdağ, Trabzon, Urfa, Uşak, Van, Yalova ve Zonguldak.
 
Renault Mais İletişim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder