21 Ocak 2012 Cumartesi

Avea ve Teleservice şikayeti


19 Aralık 2011 akşamı Avea bayiinden iPhone 4S telefonu sözleşmeli olarak satın aldım. Ödememi kredi kartıyla bir güzel yaptım. Lakin telefonumun beyaz olması sebebiyle 150 TL ek ödeme talep talep edildi ve bu ödemeyi yaptım. Bu konuda şikayetimi Avea'ya yazılı olarak ilettim. Ayrıca aldığım telefonumun 1 gün geçmeden ciddi sorunları olması nedeniyle aldığım bayiye teslim ettim. Teleservice adındaki şirketle ve Avea İzmir servisiyle iki haftadır uğraşmama rağmen sonuç alamadım. Böyle firmalara karşı tepkimizi koyalım hep beraber. Şikayetimi tüketici mahkemesine ileteceğim.

Osman Aydın

2 yorum:

  1. 15.05.2012 Salı günü Dilovası avea iletişim merkezinde yaptığım avea faturasız hattan faturalıya geçiş işlemi gerçekleştirmek istedim ve Ancak daha sonra isteğim ve bilgim dışında bir tarifeye geçişim sağlanmış(durumu 16. 05.2012 de sms ile öğrendiğimde şok oldum.)Şube ile görüştüğümde hatayı kendileride kabul ettiler ve müşteri temsilciliğini aramamı istediler.(Bilgim dışındaki tarife değişikliği iletişim merkezincede kabul edilmektedir. ve telefon kayıtları ile mevcuttur inceleme yapılabilir.)
    Müşteri temsilciliği ile defalarca görüşmemerağmen 4 gündür hiçbir sonuç alamamış olduğum gibi telefonumuda ( tarife değişikliği sonrası görüşme yapılmıştır denilir diye 4 gündür kullanamıyorum. ve 4 gündür hatanın düzeltilmesini bekliyorum ama nafile.

    Yapılacak şey basit YAPTIKLARI HATANIN DÜZELTİLMESİ''

    Ancak asıl anlamadığım AVEA neden bu kadar ilgisiz davranmakta. VE YAPILAN HATANIN CEREMESİ NEDEN Bana MAL OLUYOR. Artık kesinlikle AVEA kullanmak dahi istemiyorum
    Yıllardır kullandığım operatör nasıl bir zihniyette çalışıyor ve abonelerini nasıl bu kadar mağdur edebiliyor anlamadım.

    YanıtlaSil
  2. blackberry 9700 iç ekranı çatladı teleservice kullanıcı kaynaklı dedi.Avea hiç ilgilenmedi mahkemeye verdim.1 yıl sonra dab-va görüldü ve ben haklı çıktım verdiğim paraların fazileriyle beraber geri aldım.Lanet olsun aveaya lanet olsun telerservice.teleservice göndereceğine cihazı ya yakacaksın yada direk mahkemeye vereceksin

    YanıtlaSil