12 Aralık 2017 Salı

Türk Hava Yolları müşterisini mağdur ediyor

20 Kasım 2017 tarihinde mobile özel %50 indirim kampanyası ile bilet almak için iki kez ödeme yaptım ancak biletim teknik hata mesajı ile düzenlenmedi. Müşteri hizmetlerini aradım yapabileceğimiz bir şey yok dediler şikayet kaydı oluşturdular. Paramı kullanıp hiçbir şey olmamış gibi iade ettiler. Sonra tekrar aradım aynı fiyattan biletimi istiyorum dedim. Açmış olduğum şikayet kaydı üzerine 28 Kasım tarihinde bana özel indirim kodu verildi. İndirim koduna istinaden yine ödeme yaptım aynı şekilde teknik hata masajı ve yine biletim düzenlenmedi. Biletim düzenlen meyince müşteri hizmetlerini aradım şikayet kaydı oluşturdum bileti alamamış oldum. Özetle parayı alıp kullanıyorlar hiçbir şey olmamış gibi geri iade ediyorlar. Sonuç olarak bilet yok. Biletimi düzenlemeyip, paramı alıp kullandıkları için şikayetçiyim. Defalarca aramama rağmen kendi hataları olduklarını bildiklerine rağmen yinede olumsuz olarak geri dönüş yapıyorlar insanları işlerinden alıkoyup mağdur durumda bırakıp bilet zamanı yaklaştığında yüksek fiyattan satıp mağdur durumda bırakıyorlar ve hiçbir şekilde konuyla ilgilenmiyorlar. Bu konuda Türk Hava Yollarından şikayetçiyim.

Can Yurtseven

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder