Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu’na (BDDK) şahsen ve e-posta aracılığıyla ulaşan ihbar ve şikayet başvuruları sayısı bir önceki yıla göre yüzde 61.9 artarak toplam 27 bin 316 oldu.
aşvurular içerisinde en büyük payı yüzde 21 ile faiz, masraf ve komisyonlara ilişkin konular alırken, bunu yüzde 13.9 ile kredi kartları, yüzde 12.8 ile mevduat ve katılım fonu hesapları, yüzde 10.7 ile bireysel krediler takip etti.
Bankaların uyguladığı ücret, masraf ve komisyonlarla ilgili şikayetler 2014 yılında yüzde 80.39 oranında artarak 5 bin 740 oldu. Sözkonusu başvuruların yarısı bireysel kredilerle ilişkili konulardan geldi.
Kredi kartlarına ilişkin şikayet başvuruları ise 2014’te bir önceki yıla göre yüzde 107.5 artarak 3 bin 809’a yükseldi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder