13 Ağustos 2014 Çarşamba

Gold Teknoloji Marketleri hasarlı teşhir ürünü gönderdi

21.07.2014 tarihinde Gold Teknoloji Marketleri internet sitesi üzerinden sipariş ettiğim Samsung buzdolabı Yurtiçi kargo tarafından 26.07.2014 tarihinde teslim edildi.  Bir gün önceden teslim edileceğini bildiğimden Samsung teknik servisini kurulum için aramıştım. Bu sayede 1 saat sonra Ümraniye Buyaka AVM Samsung bayii teknik ekibi kurulum için geldi. Ekip gelene kadar koliyi açmadan bekledim. Ekip buzdolabının kolisini açtığında kapak ve gövdesinin yüzeyinde hasar ve çukurluklar olduğunu görerek bana bilgi verdi. Ürünün kolisinin “Gold” logolu bantlarla yapıştırılmış ve normalde iki adet Samsung logolu şerit olması gerekirken sadece bir tane olmasından dolayı ürünün teşhir ürünü olduğunu eklediler. Tekrar koliyi kendi bantları ile paketleyerek iadeye hazır hale getirdiler.

Gold’un çağrı merkezine binbir zorlukla ulaştığımda tutanak tutturmam gerektiğini söyledi. Samsung ekibi o sırada çıktığı için onları geri çağırmak zorunda kaldım. Ancak Samsung ekibi ürünün teşhir ürünü olmasından dolayı sadece “Ürünü kendilerinin açtığını ve hasarlı bir teşhir ürünü olduğunu” belirten bir rapor yazabileceğini belirtti.

Gold, servis raporunda değişime uygundur ibaresi yazıldığı takdirde işlemlerin yapılabileceğini, rapor konusunda servis noktası ile görüşmem gerektiğini belirtti. Benim anlamadığım bana hasarlı teşhir ürününü Samsung göndermedi ki onlarla konuşayım. Hem teşhir ürünü gönderiyorsun, hem hasarlı malı gönderiyorsun sonra beni Samsung ile muhattap edip, sorununu kendin çöz diyorsun. Bu para kolay kazanılmıyor.

Hakkımı aramak için İstanbul Tüketici Hakem heyetini aradığımda ürünü 14 gün içinde iade hakkım olduğunu söyledi. Tüketici hakem heyetindeki bayan Gold’a iadeli taahhütlü cayma hakkımı kullanmak istediğime dair ihtarname göndermemi söyledi. Bunu da yaptım, cevabı bekliyorum.

Buzdolabsız yaşanamayacağı için buzdolabını başka bir yerden aldım. Bayram tatilimi de rezil eden Gold’un bir daha kapısından girmem, girene de mani olurum.

Volkan Köse

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder