23 Ağustos 2014 Cumartesi

Vodafone yüksek fatura şikayeti


6 yıldır Vodafone kurumsal abonesiyim. Nisan ayında telefonla Vodafone müşteri hizmetlerini arayarak kurumsal hatlarımı Red Business tarifesine geçirttim ve aynı zamanda bana 2 senedir fatura gelmediğini bundan sonra tarafıma yazılı fatura göndermelerini söyledim. İlgili kişi "Tamam işleminiz tamamlandı, başka bir arzunuz var mı?" diye sorunca, ben de olmadığını söyledim. Karşılıklı teşekkür ederek kapattık. Otomatik ödeme tanımlı olduğundan, bankadan görüyorum faturalarımı. Mayıs ayında bankadaki bilgiden hattımın birine 219 TL fatura geldiğini gördüm, çok şaşırdım ve acayip gerildim. Tekrar firmayı aradım nedenini sordum dakikalarca bekledim bir sebep söyleyemediler. Şikayetinizi aldık biz size döneriz dediler. Faturayı tekrar hatırlattım onuda tekrar tanımladım dedi. "Önceden tanımlanmamış mıydı?" diyerek, sordum. Hayır öyle bir tanımlama yok dedi. Dolayısıyla çok sinirlendim. Konuşulan hiç bir şey kaale alınmıyor ve sisteme tanımlanmıyor sanırım.



Haziranda 219 TL gelen hattıma fatura gelmedi (yine bankadan görüyorum) Temmuz ayında 219 TL gelen hattıma 159 TL diğer bir hattıma 379 TL fatura geldi. Resmen üzerime üzerime gelmeye başladılar. Tekrar aradığımda yine sebebini söyleyemediler. Yazılı faturaları sorduğumda yine sisteme tanımlı olmadığını söylediler bir sürü bilgi girişi yaptıktan sonra tamam tanımladık (2 sefer daha önceden yaptıkları gibi güya) dediler. Aradan bir ay geçmesine rağmen hala arayan soran yok ve bugün yüksek gelen 2 hattımı (ödemeyeceğimi söylemiştim düzelene kadar) kestiler. Bu kadar duyarsızlık olur mu? Böyle bir firma nasıl olur da bir kere dahi dönüp kullanıcısını aramaz. Hatasını düzeltmez.


Ben 6 yıldır faturalarımı otomotik ödememeden düzenli olarak ödeyen bir tüketici olarak Vodafone'dan şikayetçiyim.

1- Fazla fatura gönderiyorlar telefonla yapılan işlemleri kaydetmiyorlar.

2- İki senedir yazılı faturalarımı göndermiyorlar.

Şener Aydemir

Şikayetinizi BTK aracılığı ile yapmanız halinde sonuç alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder