23 Nisan 2014 Çarşamba

Turkcell'in internet paketi dayatması

Turkcell müşterilerinin ortak bir şikayeti var. İnternete bi girip çıksanız, hani belki küçük bir işlem için ya da yanlışlıkla girdiniz. Anında 5 TL tutarındaki internet paketi size tanımlanıyor ve size soran da yok. Sadece bir defa internete girmekle belki 50 kuruşluk bir veri aktarımı olmuştur ama gelin görün ki, Turkcell sizden 5 lirayı zoraki alıyor. Hafize Hanım'ın şikayeti de benzer şekilde.

11.04.2014 tarihinde Turkcell sarı kutuda birikmiş olan puanlarımla 3.500 puan ödeyerek  6 aylık Facebook paketi aldım. Müşteri hizmetlerindeki çalışan kişi, bana bir link göndereceğini ve Facebook'a bu linkten girmemi söyledi. Dün akşam deneme amaçlı telefonumdan bana gönderilen linkten Facebook'a girdim hiçbir şey yapmayıp sadece ana sayfama bakıp çıktım, toplasanız 2 dakika kalmadım! Akabinde bana gelen mesaj " internet kullanımınız 50 kb yi geçmiş, vergiler dahil 5 tl ile ücretlendirilmiştir" Aylık paket fiyatım 37 .00 TL ama bana bu ay 48.87 TL fatura gelecek! Telefonumu internete kapatın, facebok paketini iptal edin, puanımı da geri yükleyin, yoksa sizi rezil edeceğim dedim. Turkcell insanları dolandırıyor! 

İyi çalışmalar.

Hafize Kocabaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder