14 Nisan 2014 Pazartesi

Radyo 2000 Hairup Saç Bakım Seti Reklamlarıyla Kandırıyor

Radyo2000 (90.6) reklamlarından dolayı Byilo firmasına ait 4 paket HairUp saç losyonu ve şampuan seti aldım. Ürünü Radyo 2000'e ait Byilo firması üretiyor. 8 ay kullandım hiç faydası olmadı. 2 set kullandıktan sonra aradım faydası olmadığını anlattım. Son 2 set daha kullanmamı istediler. Ürünün faydası olmadı.  Aradığımda müdür olduğunu iddia eden S. adındaki kişi resim istedi ve mail olarak gönderdim. Saç derisinde sivilceler olduğundan iki set daha almam gerektiğini ifade etti ve para iademi yapmadı. Daha sonraki aramalarımda "S. diye biri yok" "burası ev vardiyalı çalışıyorum uyandırıyorsun"gibi roller yapıldı. Bu firmayı 4 yere şikayet ettim. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'na yaptığım şikayetler üzerine Radyoda yayınlanan "Hairup" ve "İnanla" isimli ürünlerin reklamları durdurulmuştur. Yaptığı reklamlardaki ürünlerle ilgili bilimsel kanıt, test vs. bulunmamaktadır. Hakkıma alana kadar şikayetlerime devam edeceğim.

Kadir Ç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder