9 Nisan 2014 Çarşamba

Teledünya abonesi, ev taşıma durumunda mağdur oluyor

Mart ayı itibariyle 24 aylık Teledünya'da Sinema Keyfi 1 Yıl Bedava Kampanyası taahhüdümüzün  9. ayında bulunmaktaymışız. Taahhüdümüz, 14.06.2015 tarihinde sona erecekmiş.

Şubat ayı itibariyle taşındık ve bulunduğumuz binada uydu ve digiturk bağlantısı var. Bu sebeple Teledünya yı iptal etmek istedik. Cayma bedeli olarak kalan aylarda ödeyeceğimizden daha fazla bir bedel talep edildi. Bunun üzerine o zaman yeni evimize bağlantı yapılmasını talep ettik. Ancak bize söylenen binada KabloTV bağlantısı olmadığıydı. Binaya bağlantı yapılması da mümkün görünmüyor ki zaten bunun için de bizim bizzat giderek başvuruda bulunmamız ve uğraşmamız gerektiği müşteri hizmetleri tarafından iletildi. Olmuyorsa da almadığımız hizmet için (zira evimize bu hizmeti veremiyorsunuz) ödeme yapmamız gerekiyormuş ya da birine devredecekmişiz ya da iptal için cezayı ödeyecekmişiz.



Çok affedersiniz ancak hizmeti veremeyen sizken biz neden ceza ödüyoruz ya da alınmayan hizmetin bedelini ödüyoruz. Nerede görülmüş böyle şey? Taşınacağımız yeri sizin hizmet alanınıza göre mi seçmeliydik? Biz gelip bağlayın alalım sizden bu hizmeti ve ödeyelim diyoruz ama siz bağlayamıyorsunuz. Bunun sorumlusu bu durumda biz değiliz.

Kısacası neredeyse 1,5 aydır bağlı olmamasına rağmen ödemeye devam ettiğimiz Teledünya hizmetini cezasız olarak iptal etmenizi ya da bizim şahsen gidip uğraşmadan sizin çözeceğiniz şekilde evimize bağlantı yapmanızı acilen talep ediyor, gereğiniz rica ediyoruz.

Robota bağlamış müşteri temsilcileriniz bize yardımcı olmadı. Umarım yetkili kişiler olarak mantıken ve hukuken haklı olduğumuzu görür ve gereğini yaparsınız.

Ayrıca konuyu BTK ya ve diğer ilgili birimlere de ileteceğimizden ve her türlü şikayette bulunacağımızdan emin olabilirsiniz.

Şafak Kürkçü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder