17 Kasım 2012 Cumartesi
Vodafone abonesinin 35 liralık tarifesine 524 lira fatura geldi
Vodafone cep avantaj midi paketine aboneyim. Paketim aylık 35 TL karşılığında 750 dakika konuşma veriyordu. Ben +1 TL ile konuşma süresini 1500 dakikaya çıkarttım. Böyle bir kampanya yapmışlardı. Ancak her ay bana 750 dakikalık kısmın kullanım mesajı geliyordu. 1 yıl boyunca böyle devam etti. Ben hep 750 dk. kullandım, ikinci 750 dk. var diye kullanıyordum.
1 yıl sonunda süre doldu diye, tarifem 35 lira karşılığı 750 konuşma süresi vermeye başlamış. Ancak benim bundan haberim yok. Herhangi bir bilgilendirme yapmadılar. 524 liralık faturayı görünce anladım ki, sonraki 750 için dakikayı 41,5 kuruştan faturalandırmışlar.
İtiraz ettim. Müşteri temsilcisi ile tartıştık. Her aradığımda itirazınız incelemede bekleyin diyerek beni
bekletiyorlardı. 20 gün sonra BTK ya şikayet ettim.
Hemen cevap geldi. "Kontrattan sonra yeni tarifeyi haber vermek zorunda değiliz" şeklinde.
Sonradan öğrendiğime göre müşteri temsilcisi şikayetimi alıp, hemen ardından da işleme gerek yok diye
kapatıyormuş. Beni de "bekleyin, daha sonuçlanmadı" şeklinde oyalıyormuş.
Halen 524 TL para ödeyeceksiniz diye hattımı kapatmışlar. Kontörlü hatta çevirmiyorlar, taşımayı da yapamıyorum. Faturamda da düzeltme yapmıyorlar. Oysa 1500 dakika süreyi 30-35 TL'ye konuşturuyorlar.
Bu konuda ne yapmam gerekiyor?
Şahin Çetinkaya
Şahin Bey,
İtirazınızı BTK'ya yaptıysanız mutlaka BTK size mail yoluyla bilgi verecektir. Anladığımız kadarıyla BTK size henüz dönmemiş. "Kontrattan sonra yeni tarifeyi haber vermek zorunda değiliz" şeklinde cevap veren BTK olmaz, büyük olasılıkla size yanıt veren Vodafone müşteri hizmetleridir. Şikayetinizi https://tuketici.btk.gov.tr/ adresinden yapabileceğinizi tekrar hatırlatmak istiyoruz.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
benımde basıma geldı fazla fatura kestıler 6 aydır halledıcez dedı vodafon ama avukata dustum maasıma hacız geldı musterı hızmetını aradım yıne halledıcez dedıler yasal yollara basvurucaz
YanıtlaSil