Şikayet Edilen Ürün: Masaj Koltuğu
Şikayetin Konusu: İade Talebine mantıksız gerekçe ile red.
Şikayet Metni:
10 Şubat 2021 tarihinde Cellini Masaj Aletlerinin Ataköy şubesinden bir koltuk bir de ayak masajı aleti aldım. Alım aşamasında oldukça ilgilendiler. Bunun için teşekkür ediyorum.
22 Şubat ta( 12 gün sonra ) ayak masajından memnun olduğumu fakat koltuk masajını kullanamadığımı bu nedenden iade etmek istediğimi bildirdim. Mağaza görevlisi yetkililerine ileteceğini ve yardımcı olmaya çalışacağını söyledi.
İade bildirimini yaptıktan 17 gün sonra bana ürünün kişisel kullanımı olan bir ürün olduğundan pandemi nedeninden ve internet üzerinden alınmadığından iadeyi kabul etmediklerini bildirdiler. Bu kararı verenlerini anlamakta zorlandım. Tüm bu süreçteki yazışmalarımızı muhafaza ediyorum. İnternet üzerinden alınca pandemi gerekçeleri geçerli olmuyor mu ? Ayrıca kabul etmiyoruz demek için neden 17 gün bekletildim. Acaba iade süresi için zaman aşımına uğraması için bilinçli oyalama mı diye düşünmeden edemedim. Tekrar ediyorum Koltuk masajını kullanamıyorum. Öylece duruyor. İade etmek istiyorum.
Firmanın internet sitesinde iptal ve iade koşullarının olduğu bölümde (https://masajkoltugu.com/iptal-ve-iade-kosullari/) Alıcı Cayma hakkını 14 gün içerisinde bildirdiğinde hiçbir gerekçe göstermeden iade edebileceğini belirtiyor. Ben 12 gün içerisinde bu talebimi yaptım.
Tüm bunlara rağmen Ürünü alırken gördüğüm ilgiyi , iade etmek isterken maalesef görmediğimi belirtmek isterim. Sonucu ne olur bilemiyorum amma edilebilecek her yere şikayetimi bildireceğim , varsa kanuni haklarımı da arayacağım.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder