14 Aralık 2020 Pazartesi

2b Basın Yayın Dolandırıcılığı

Merhaba 2 yıl önce üniversitede iken bir genç kız yanımıza gelip bize ürün sattığını söyledi. İlk başta istemedik sonra yalvarıp yakardığı için yardımcı olmak istedim. Zaten ürün başına 1 lira kazanıyormuş, bize satmak istediği ürün adı Soin Gel

T.C. kimlik numaranızı aldı imzamızı falan aldım ürünü 14 gün boyunca kullanmazsak otomatikman kaydımızı silineceğini söyledi sonra ürünü aldım. Ayrıca bir tane aktivasyon kartı verdiler. 14 gün boyunca hiçbir şekilde kullanmadım. Hatta 14 gün içerisinde arayıp iptal ettirmek istediğimi söyledim. Bana kaydımın silindiğini söylediler ama aradan 14 günün sonunda beni aradılar 1500 lira borcum olduğunu söylediler. Ödemem gerektiğini söylediler. Ben arayarak kaydımı sildirdiğimi söyledim ama bana aramakla olmadığını ve oraya bir tane yazılı belge göndermem gerektiğini söylediler. Ben de kullanmadığım ürünün parasını vermeyeceğimi söyledim, onları şikayet edeceğimi söyledim. Beni tehdit ettiler bana parayı vermek zorundasın yoksa icra gelir evine  şikayette bulunuruz dediler. Ben de telefonu kapattım. Sonra aradan 2 yıl geçti kuzenime ihtarname göndermişler parayı vermem gerekiyormuş. Bu para 1500 lira iken faizi birlikte 3500 lira olmuş. Evime icra göndereceklermiş tüketici hakem heyetine şikayette bulundum avukatımla görüştüm avukatım bana bir şey yapamayacaklarını söyledi. Tüketici hakiminden de hala ses yok ne yapabilirim yardımcı olursanız çok çok sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder