8 Ağustos 2019 Perşembe

EPttAVM alışverişi çok sorunlu!

Epttavm mağazası Enzelo üzerinden bir sipariş verdim. Normalde 3 iş günü içinde kargoya verilmesi gereken ürün 4 Ağustos tarihinden itibaren kargoya verilmedi.

Kargoya verilmeyen siparişimin durumu hakkında bilgi almak için mağazaya soru sordum defalarca. Ancak mağaza tenezzül edip tek bir cevap yazmadı.

Epttavm soru sorma bölümü de çok sıkıntılı. Mağazaya soru sormak mümkün ancak mağaza cevabını okuyabileceğiniz bir bölüm maalesef yok! N11 soru sorma sistemi çok daha kullanışlı. Mağaza müşteri sorularını yanıtlama oranında puan alıyor. Mağaza puanı düşükse zaten alışveriş yapmıyorsunuz.

Şikayetimi EPttAVM müşteri hizmetlerine ilettim. Biz mağaza ile iletişime geçip hemen sorunu çözüyoruz dediler. Ben de inandım. Ancak sorun yine çözülmedi.

Şimdi ürün ve kargo bedelini ödediğim halde mağdur edildim. Ne iptal ediyorlar ne de ürünü gönderiyorlar.

Epttavm alışverişi çok sıkıntılı. Hiç tavsiye etmiyorum. Epttavm sitesinden ve Enzelo mağazasından şikayetçiyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder