11 Haziran 2019 Salı

Merhabalar

gumruktensec.com adresinden 151TL ye cross marka terlik siparis verdim. Site guvenilirmi diye belurttikleri cep numarasindan aradim telefonu actilar gerekli bilgiyi aldim ve siparise gectim. Aras kargo uzerinden yerinde ödemeli kargom geldi. Kargoya bakmak istedim ancak ödeme yaptiktan sonra acabilecegimi soyledi kargo gorevlisi.151TL yi takdim ettim ..icinden cakma agzı yüzü egrilmis adidas ayakkabi cikti. Tekrar ayni numaradan aradim teslimat ve para alindi bilgisi kargo tarafindan kendilerine gittiginden numarami engellemisler. Mail attim defalarca tabiki cevap yok..internetten kisa bir arastirma yapayim dedim megersem yuzlerce kisi zaten sikayet etmis...ayni durumdan muzdarip..kisacasi dolandirildim..benim gibi bircok kisi dolandirilmis.. yoadiklari cakma ayakkabi pazarda 20..30TL ye satilan ayakkabilardan. Sizlerden ricam acil bir sekilde bu siteyi kapattiriyor olmaniz bir cok kisi magdur olmus dahada olmasinlar..tam bir ückagitcilar..
Tesekkur ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder