1 Haziran 2019 Cumartesi

Enza Home Şikayet


Şikayet Edilen Firma: Enza Home Balgat Şb.-Ankara

Şikayet Edilen Ürün: Lupo Köşe Takımı

Şikayetin Konusu:  Yanlış açılır yönde gönderilen ve yatak kısmı kullanım sırasında ayrılan köşe takımı

Yaklaşık bir 6 aydır Tüketici kararı beklediğim Enza Home- Lupo köşe takımı ile ilgili başvurumun bugün reddedildiğini öğrendim. Başkası mağdur olmasın diye de yazmak istedim. Her yere de yazacağım. Lupo isimli köşe takımını Ankara Balgat şubesi Enza Home Ayşegül Hanım'dan 15.10.18'de  aldım. Mağazada gösterilen yönün tersi yönünde açılan takımı bana gönderdiler, değişimini istediğimde de ellerinde diğer yönün olmadığını söylediler (ki başka mağazadan baktırdığımda var olduğunu öğrendim). Ben de istediğim yöne ait takımın olduğunu öğrendiğimi söyleyip değişim talep ettim ancak kabul etmediler. Tüketici Hakları'na dilekçe verdim. Ayrıca sonrasında köşe takımının yatak kısmını kullanmaya kalktığımda ise kullanım sırasında açılan parça koparak takımdan uzaklaşıyor kesinlikle üzerinde yatamıyorsunuz çünkü parça bel kısmından ayrılıyor, yapısı ve kalitesi çok çok kötü. Dilekçeye bunları ekleme şansım olmamıştı çünkü ürünü dilekçe yazana kadar ve sonrasında 2-3 ay hiç kullanmamıştım. Tüketici Hakları Burhan Eser'in yalan savunmasını (güya ürün evime büyük olmuş ben de değişim istemişim) dikkate alarak başvurumu reddetmiş. Salonum o köşe takımı gibi 2 takımı içine alacak büyüklükte nasıl böyle bir yalan söyleyebilmişler anlayamıyorum. Ürün kullanım-kalitesi-kumaşı kesinlikle alınacak ürün değilmiş. Diğer şikayetleri mutlaka inceleyin. Her yere yazacağım ben bir hata yaptım ve aldım başka kimse aynı hatayı yapmasın.
Gökçe M.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder