18 Mayıs 2019 Cumartesi

PTT Kargo Gönderiyi Teslim Etmiyor

PTT Kargo Çanakkale'den Konya Ereğli'ye gönderilen kargomu teslim etmedi. Konya aktarmalı olarak ancak 4 günde Ereğli şubesine gelen kargonun dağıtıma çıkarılarak teslim edilmesini beklerken geri Konya'ya gittiğini kargo takip sayfasından gördüm.

PTT kargo teslimat yapmadı
PTT Kargo şikayeti
Bu kadar özensiz, ciddiyetten yoksun bir işletme olamaz. Şimdi kargo nereye doğru gidiyor, kimse bilmiyor. 444 17 88 numaralı müşteri hizmetlerini aradım. Ancak sadece benim kargo takip sayfasında gördüğüm bilgileri paylaşabildi. Başka hiç bir yardımı olmadı. Konya şubesinin telefon numarasını verdi, aradım ancak hiç bir birimde telefonu açmıyorlar. Çağ dışı bir işletme gerçekten.

Şikayetimi CİMER üzerinden ilettim. Umarım sorumlular hakkında gerekli işlem yapılır. Ancak pek umudum yok. Yine de sizinle paylaşmak istedim. Belki buradan bir ilgili/yetkili okur da kendilerine düzen verirler.

PTT kargo firmasının bana yaşattığı mağduriyetten dolayı şikayetçiyim.

Abdullah K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder