Hepsiburadanın 3 saatlik kampanyalarından saat 21.30 civarında kampanyalı bir ürün süpariş verdim. İşleme alındı ve paletinizi özenle hazırlıyoruz yazdığı için yoğunluktan dolayı onaylanmamıştır diye düşündüm. Daha sonra gece yarısı 12'den sonra mesaj geldi siparişin iptal edildiğine dair. Preimum üye olduğum için bu kabul edemezdim. Hizmet için ayrıca para ödüyordum. Hemen müşteri hizmetlerini aradım. Farklı hesaplarda birden fazla sipariş oluşturduğum ve kampanyalı ürünlerde birden fazla siparişleri iptal etme haklarının olduğu gerekçesiyle iptalin gerçekleştirildiği belirtildi. Mağdur edildiğim yetmezmiş gibi bir de sahte işlemle itham edildim. Şikayet kaydı oluşturduklarını söylediler ama sonuç yok. Premium üyeliğimi iptal ettim. Sorunu çözemezlerse hepsiburada üyeliğimi de iptal edeceğim. Onca yıl kurumsal kimliğinize güvenerek yüzlerce sipariş oluşturdum. Güven kaybetmek bu kadar kolay işte. Neyse ki tüketici dostu farklı platformlar hala var.
Kadir Y.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder