18 Şubat 2017 Cumartesi

TTNET Arıza Kaydını Çözemiyor


Sürekli TTNET'e arıza kaydı bırakmama rağmen kimse ilgilenmiyor. Arızayla ilgili ulaşmaları için telefon veriyorum ancak bana şöyle bir mesaj atıyorlar: "Arıza kaynağı için sizi aradık ama ulaşamadık."

10 gündür internet hizmeti alamıyorum. Her gün arayıp, arıza kaydı bırakıyorum ancak sürekli iç tesisat, modem kaynaklı olduğunu söylüyorlar. Elektrikçi getirdiğimde iç tesisat veya modem kaynaklı olmadığını söylüyor. Her ay parasını ödediğim interneti kullanmıyorum. Gereğinin yapılmasını rica ediyorum. Bıktım her gün aramaktan. Türk Telekom'un dürüst davranmadığını düşünüyorum. Şikayetçiyim.

Emel S.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder