15 Kasım 2011 Salı

Fabrika Hatalı Peugeot Bipper Connect Pack

06.07.2011 tarihinde 2011 model Bipper Conneckt Pack satın aldım. Aracı aldığımın 53. günü 01.09.2011'de,
şehirlerarası yolculuk esnasında vites-şanzıman arızası meydana gelmiş ve Konya'daki yetkili servis arızayı giderememiştir.
05.09.2011'de aracımı İstanbul'daki yetkili servise getirdim. 08.09.2011'de aracın arızasının giderilmiş olduğunu ifade ederek aracı teslim ettiler. Ancak aynı arıza üçüncü kez 01.10.2011'den itibaren tekrar ortaya çıkmaya başlamıştır.
Bu durumu 18.10.2011 ve 25.10.2011 tarihlerinde ayrı ayrı iki kez www.peugeot.com.tr adlı internet adresi üzerinden Peugeot Otomotiv Pazarlama A.Ş.'ye bildirdim.



Peugeot Otomotiv Pazarlama A.Ş.'ye ilettiğim şikayet yazılarında 818 Sayılı BORÇLAR KANUNU'nun ve 4077 Sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN'un "Ayıplı mal" ile ilgili hükümlerinin tüketiciye tanıdığı haklardan yararlanmak üzere aracımın garanti kapsamında aynı model sıfırıyla değiştirilmesini veya ödediğim araç  bedelinin tarafıma ödenmesini talep ettim.
Ancak Peugeot Otomotiv Pazarlama A.Ş. bu haklı talebim karşısında tamamen duyarsız ve sorumsuz bir tavır içinde derin bir suskunluğa bürünmüştür.

İsa Akalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder