
Tüm bunları yaşamamız puanın yüklenmediğini öğrenmemiz günler sürdü. Telefon konuşmaları vesaire. Mağazada yetkili Yunus Topal ile de görüştük. Kendisi bile şirket kartıyla alınmış olduğu için puanın yüklenmediğini bilmiyordu, sonradan onlara bankadan cevap gelince öğrendi. Halkla ilişkilerdeki insanlar da öyle yani. Yapılan kampanyadan mağazadaki kimsenin haberi yok. Ayrıca METRO'da tabi ki şirket kartlarımızı kullanıyoruz. Bize "Efendim broşürde en arkada minik beyaz yazılarla bu belirtilir" şeklinde açıklama yapıldı. "Biz katalogdan değil, reyonda görüp aldık" deyince de, reyonda ortak bir yerlerde mutlaka bu yazılıyormuş şirket kartlarının kampanyaya dahil olmadığı. Ben senelerdir Metro'ya giderim, böyle bir uyarı görmedim.
Nitekim yapılan hiçbir görüşme sonuçlanmadı ve puan da yüklenmedi. Metro eğer böyle bir kampanya yapıyorsa bunu duyururken yanıltıcı olmamalı ki; müşterisi mağdur olmasın. Metro'ya olan güvenimiz inanılmaz ölçüde sarsıldı ve soğuduk. Kantinlerimize, evimize alışveriş yapıyorduk ama artık düşünmüyoruz. Kazıklanmış gibi hissettik. Hiç etik olmayan ve Metro'ya yakışmayan bir davranış.
Yasemin Sesli
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder