Öneri-Şikayet Yaz


Bu blogda yayınlanmasını istediğiniz tüketici şikayetlerinizi ve memnuniyetlerinizi bize gönderebilirsiniz. Bize her konuda yazabilirsiniz.

Her türlü öneri ve memnuniyetlerinizi de paylaşınız

Şikayetleriniz dışında alışveriş, ürün ve hizmet alımlarınızdaki memnuniyetlerinizi ve önerilerinizi de bizimle paylaşabilirsiniz. İndirim kampanyaları, ürün tanıtımları, alışveriş mekanları ya da gezip, gördüğünüz tavsiye yerler ile ilgili her türlü paylaşımlarınız bekliyoruz.


Tüketici Şikayeti'nin sorumluluğu
Bu köşede yer alan şikayetlerin sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir. Tüketici Şikayeti sorumluluk kabul etmez. Cevap hakkını kullanmak isteyen şikayet edilmiş üretici, sağlayıcı veya satıcı firmalara sayfalarımız açıktır. Cevap vermemeleri halinde, "şikayeti benimsemiş" olma durumu ile karşı karşıya kalabilirler.

Tüketici Şikayeti şikayet sahiplerinin şikayetlerinin doğruluğunu irdeleyemez. Her türlü şikayet ya da memnuniyet tüketicinin bakış açısını yansıtır. Şikayet edilen firmaların istemeleri halinde, sorunun çözümüne katkıda bulunmak adına şikayet sahibinin iletişim bilgileri paylaşılacaktır. Bu bilgiler blog sayfasında yayınlanmayacaktır.

Tüketici Şikayeti'nin amacı

Amacımız tüketiciyi bilinçlendirmek, karşılaşılan sorunları ve şikayetleri paylaşmak, sorunları nasıl çözebileceklerine dair yol göstermektir. Kesinlikle sorun çözmek gibi bir misyonumuz yoktur. İnsan sorunlarını paylaştıkça hafifler ve kendi yaşadığı sıkıntıları başkaları da yaşasın istemez. Bu yüzden paylaşıyoruz. Paylaştıkça da çoğalacağız.

Şikayetlerin Yayınlanmayacağı Durumlar:


  • İsimsiz iletiler kesinlikle dikkate alınmayacaktır. Bize göndereceğiniz maillerde mutlaka ad ve soyad belirtilmelidir. Bu aynı zamanda sizin ciddiyetinizi yansıtacaktır. Ancak isminin gizlenmesini talep eden şikayet sahiplerinin şikayetlerinde isimlerinden sonra soyadlarının sadece ilk harfi kullanılarak bir kısaltma yapılacaktır.
  • Hakaret ve küçük düşürücü ifadeler içeren şikayetler yayınlanmayacaktır. Blogumuzda eleştiri sınırlarını aşan, bir kişi, grup ya da topluluğa hakaret, uygunsuz kelime, ırkçılık ve nefret söylemi içeren şikayet ve yorumlara yer verilmemektedir.
  • Tümü büyük harflerden oluşan şikayetler yayınlanmayacaktır. Şikayetlerinizi bize yazarken yazım kurallarına ve noktalama işaretlerine dikkat etmenizi rica ediyoruz.
  • Reklam içerikli ya da alakasız e-postalar spam olarak işaretlecektir ve tekrar şikayet göndermeleri engellenecektir.

Örnek Tüketici Şikayeti:



Şikayet Edilen Firma: Goncagül Giyim - Ankara

Şikayet Edilen Ürün: Ceket

Şikayetin Konusu: Ceketin içindeki leke

Şikayet Metni: 01/01/2012 tarihinde Ankara Kızılay'daki Goncagül Giyim mağazasından aldığım ceketin iç kısmında bir leke olduğunu bir gün sonra farkettim. Alırken yeterince dikkatli incelemediğim için göremediğim lekeyi daha sonra görünce mağazaya durumu bildirdim ancak şikayetimi dikkate almadılar. Mağaza yöneticilerinin tutumları beni çok üzdü. Bu firmadan şikayetçiyim.


Ahmet M.



Şikayetinizi yukarıdaki gibi oluşturduktan sonra tuketicisikayetim.gonder@blogger.com e-posta adresine gönderiniz.

Şikayetiniz doğrudan haber olarak yayına alınacaktır. Bu nedenle yazım kurallarına uygun şikayet oluşturmanız son derece önemlidir.

Şikayetinizi gönderirken e-posta konu kısmına şikayetinizle ilgili mutlaka bir başlık yazmanız gerekmektedir.

Şikayetinize konu olan ürün ya da hizmet ile ilgili fiş, fatura, sözleşme gibi belgeleri tarayıcıdan geçirerek ya da fotoğrafını çekerek şikayet e-postanıza ekleyebilirsiniz. Ayrıca ayıplı ürün söz konusu ise ürünün fotoğraflarını da bize göndereceğiniz şikayetinize ekleyebilirsiniz.


Öneri ve eleştirileriniz için bizimle iletişime geçebilirsiniz.