tag:blogger.com,1999:blog-54153702514922536282024-03-29T14:02:41.329+03:00Tüketici ŞikayetiTüketici şikayetleri, tüketici hakları, ürün tanıtım ve yorumları, alışveriş önerileri, indirimler ve kampanyalar hakkında bir blog.Unknownnoreply@blogger.comBlogger1722125tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-28000125523439331852023-07-25T21:38:00.004+03:002023-07-25T21:45:41.468+03:00Hepsiburada Para İadesi YapmıyorHepsiburada'dan Alışveriş Yapmadan Önce İyi Düşünün!Hepsiburada'ya güvenerek yıllardır alışveriş yaparım. Ancak bu defa beni çok üzdüler. Sipariş verdiğim dambıllar hasarlı teslim edildiği için iade talep ettim ama başıma gelmeyen kalmadı.Hepsiburada Hasarlı Ürün Gönderdi02.07.2023 tarihinde Hepsiburada.com üzerinden yine satıcısı Hepsiburada olan mağazadan iki adet Voit dambıl sipariş verdim. Unknownnoreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-79071629219656926592023-07-25T20:47:00.006+03:002023-07-25T20:47:41.353+03:00Rüzgar İnternet ŞikayetiNiğde menşeli ruzgarinternet adlı firma taahhüdüm bitmesine 10 gün kala dilekçe ile taahhüdümün sonlandırılmasını talep ettiğim halde 6 ay sözleşme uzattı. Ayrıca ödenmeyen borcum olmamasına rağmen ilamsız icra takibi başlattı. Şimdide kullanmadığım ve onayım olmadan taahhüt edilen bedellerin ücreti isteniyor. Recep A. Tüketici Şikayetihttp://www.blogger.com/profile/15084638315363945090noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-13360429587706599582023-03-23T18:27:00.003+03:002023-03-23T18:27:59.712+03:00Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler
Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.
Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel
Bitget Türk Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-57738195955508265402023-03-23T18:24:00.003+03:002023-03-23T18:24:36.652+03:00Kelebek Mobilya ŞikayetiAntalya Aspendos Kelebek Mobilya mağazasından 02/12/2022 tarihinde alış veriş yaptım. 30 gün içinde teslimat sözü verdiler ancak 11/02/2023 tarihinde eksik ve yanlış ürün teslime yaptılar. 06/03/2023 tarihinde yanlış gelen ürün için başka kumaş seçmem gerektiğini söylediler. Ne müşteri hizmetleri ne de mağza arıyor! 1 ayda araya araya kumaşın üretimde olmadığımı öğrendim. Tüketici olarak mağdur Tüketici Şikayetihttp://www.blogger.com/profile/15084638315363945090noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-53510322524408403042022-12-27T12:28:00.001+03:002022-12-27T12:28:19.799+03:00Hepsiburada haksız yere sipariş iptali yapıyorHepsiburadanın 3 saatlik kampanyalarından saat 21.30 civarında kampanyalı bir ürün süpariş verdim. İşleme alındı ve paletinizi özenle hazırlıyoruz yazdığı için yoğunluktan dolayı onaylanmamıştır diye düşündüm. Daha sonra gece yarısı 12'den sonra mesaj geldi siparişin iptal edildiğine dair. Preimum üye olduğum için bu kabul edemezdim. Hizmet için ayrıca para ödüyordum. Hemen müşteri hizmetlerini Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-57723645958574121482022-12-07T00:35:00.004+03:002022-12-07T00:35:43.987+03:00Zincir mağazalar kararı Resmi Gazete'de! Veriler Ticaret Bakanlığı'na aktarılacakPerakende Ticarette Uygulanacak İlke Ve Kurallar Hakkında Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik Resmi Gazete'de yayımlandı. Buna göre, zincir mağazalar satışa sundukları ürünlere ilişkin verileri Ticaret Bakanlığı'nın sistemine aktaracakResmi Gazete'de yayımlanan kararda, "Perakende ticaretin etkin ve sürdürülebilir rekabet şartlarına göre yapılmasına yönelik politikaların Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-9403132033702072052022-07-08T16:07:00.004+03:002022-07-11T11:01:10.462+03:00A101 Sipariş İptali Yapmıyor 08.07.2022 Cuma günü saat 01.00 civarında A101 alışveriş sitesi üzerinden bir sipariş oluşturdum ancak hatalı işlem yaptığımı fark ederek hemen iptal başvurusu yaptım. Sabah müşteri hizmetleri ile defalarca görüştüm. Ancak iptal gerçekleşmedi.Bazı müşteri temsilcileri ürün paketleme aşamasında olduğu için iptal edemiyoruz dedi. Bazısı fatura kesildiği için iptal edemeyiz dedi. Halbuki Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-87409594954840496752022-07-08T15:23:00.000+03:002022-07-08T15:23:29.465+03:00doğalgaz saatini sökmeleriŞikayet Edilen Firma: MUŞ DOĞALGAZ MÜDÜRLÜĞÜ Şikayetin Konusu: Pandemi dönemindeyiz gelip saati söküp götürürmüşler ,merhaba muşta ikamet etmekteyim 3 adet faturamız var diye gelip saati söküp götürmüşler ve evde hastamız var biliyorsunuz pandemi dönemindeyiz bütün şehirlerdeki doğalgaz dağıtıcıları kampanya yapıyor ödeme kolaylığı diye bunlar ise hepsini ödemeden açamayız doğalgazını Tüketici Şikayetihttp://www.blogger.com/profile/15084638315363945090noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-70727069990352037102021-12-31T15:25:00.003+03:002021-12-31T15:25:26.188+03:00Cellini Masaj Koltukları İade Almıyor Şikayet Edilen Firma: Cellini Masaj Koltukları / İstanbul Şikayet Edilen Ürün: Masaj Koltuğu Şikayetin Konusu: İade Talebine mantıksız gerekçe ile red. Şikayet Metni: 10 Şubat 2021 tarihinde Cellini Masaj Aletlerinin Ataköy şubesinden bir koltuk bir de ayak masajı aleti aldım. Alım aşamasında oldukça ilgilendiler. Bunun için teşekkür Tüketici Şikayetihttp://www.blogger.com/profile/15084638315363945090noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-89680619526380478102021-03-09T23:58:00.004+03:002021-03-10T00:01:03.519+03:00EPDK: Akaryakıtta markayı değil ucuz olanı tercih edinEPDK; hazırladığı infografik ile akaryakıt alırken dikkate edilmesi gerekenleri kamuyou ile paylaştı.Geçtiğimiz hafta akaryakıt fiyatlarındaki haksız kâr artışına “dur” diyen ve gizli zam yaptığı tespit edilen akaryakıt dağıtım şirketleri hakkında inceleme başlatan Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) yeni bir çalışmaya imza attı. “Akaryakıt alırken dikkat” konulu bir infografik Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-18766035212121700502021-03-07T22:43:00.000+03:002021-03-07T22:43:02.875+03:00Axess Chip-para AldatmacasıAkbank Axess Free kredi kartı sahibiyim. Axess mobil uygulamasında "Giyimde Sana Özel 50 TL Chip-para Fırsatı! " kampanyasını gördüm ve katıldım. Kampanyada her 150 TL giyim alışverişine 10 TL toplamda 50 TL chip-para kazabileceğim belirtiliyordu. Ben de Hepsiburada üzerinden LCW mağazasından 179,97 liralık giyim alışverişi yaptım. Kampanyadan yararlanacağımı düşünerek acil ihtiyacım olmayan Unknownnoreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-42934901081839122342021-03-06T12:59:00.000+03:002021-03-06T12:59:37.623+03:00Net akademi inegölNet akademi inegöl gecen yıl uzaktan egitim vermemesine rağmen vermedigi egitimin ücretini talep ediyor. Ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim. Saygılar. Tüketici Şikayetihttp://www.blogger.com/profile/15084638315363945090noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-51277380586201093432021-02-28T12:33:00.004+03:002021-02-28T12:37:56.663+03:00AMD ATI Radeon X1200 Ekran Kartı Sürücüler (Drivers) KurulumAMD ATI Radeon X1200 ekran kartı için en son resmi sürücü 24.2.2010 tarihinde yayınlandı. Bu tarihten sonra sürücü desteği verilmedi. Haliyle Windows 10 kullanıcıları bilgisayarlarına doğru ekran kartı sürücüsünü yükleyemeyince ekran çözünürlüğü sorunları yaşamaya başladılar. Bu sorunu aşabilmek için Windows 10 sürücü imzalamasını kalıcı olarak devre dışı bırakmak gerekiyor.Bunun için Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-48061018772175467882020-12-14T16:00:00.000+03:002020-12-14T16:00:23.323+03:002b Basın Yayın DolandırıcılığıMerhaba 2 yıl önce üniversitede iken bir genç kız yanımıza gelip bize ürün sattığını söyledi. İlk başta istemedik sonra yalvarıp yakardığı için yardımcı olmak istedim. Zaten ürün başına 1 lira kazanıyormuş, bize satmak istediği ürün adı Soin Gel. T.C. kimlik numaranızı aldı imzamızı falan aldım ürünü 14 gün boyunca kullanmazsak otomatikman kaydımızı silineceğini söyledi sonra ürünü aldım. Tüketici Şikayetihttp://www.blogger.com/profile/15084638315363945090noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-3712309996992715322020-12-07T14:16:00.001+03:002020-12-12T08:41:59.863+03:00Madam Cocoİnternet sayfasından alışveriş yaptım. Mağazadan 14 gün içerisinde değişim yapılmamaktadır yazmasına rağmen Aynı ürünün farklı rengini değiştirmek istiyorum ama fiyat farkı talep ediyorlar. 14 gün değişim hakkı diye bizi kandırıyorlar. Tüketici Şikayetihttp://www.blogger.com/profile/15084638315363945090noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-78374841682223929442020-11-26T13:21:00.001+03:002020-11-26T13:21:07.237+03:00Antalya Furkan Turan Fotoğrafçılık ŞikayetiŞikâyet Edilen Firma: Antalya Furkan Turan Fotoğrafçılık(dugunhatiramiz.com Düğün Hatıramız Sosyal Medya Hesabı)Şikâyet Edilen Ürün: Fotoğraf Albümü Şikâyetin Konusu: Fotoğraf Albümümüzün Basılmaması 2018 yılı Ağustos ayında Antalya Furkan Turan Fotoğrafçılığa dış çekimimizi yaptırdık. Ancak üzerinden 2 sene geçmesine rağmen hala albümlerimiz basılıp verilmiyor. Şahısla sürekli irtibataTüketici Şikayetihttp://www.blogger.com/profile/15084638315363945090noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-92028170560766079682020-10-26T19:53:00.004+03:002020-10-26T19:54:50.597+03:00N11 üzerinden satış yapan MarketEve mağazası fatura kesmiyor 15/10/2020 ve 21/10/2020 tarihlerinde N11 üzerinden satış yapan MarketEve mağazasından bilgisayar için ram bellek aldım. 2.el olarak gönderilen ram bellekler için fatura bekledim ama gelmedi.Sonra mağazaya soru sor bölümünden talebimi ilettim. Mağaza bana "İyi günler" yazmış. Ne kadar ayıp bir şey. Fatura kesmenin bir zorunluluk olduğunu bilmezler gibi, tüketici ile alay ediyorlar. Tüketici Şikayetihttp://www.blogger.com/profile/15084638315363945090noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-2032086149007187732020-09-23T18:11:00.001+03:002020-09-23T18:11:43.093+03:00İnstabuy. NetDolandırıcı site inanmayın Tüketici Şikayetihttp://www.blogger.com/profile/15084638315363945090noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-83380252125605476322020-07-15T19:19:00.001+03:002020-08-02T14:10:51.314+03:00FETHİYE TÜRKTELEKOM MÜDÜRLÜĞÜ Fethiye Türk telekom bayilerinden 7025739433 hesap numarası ile kampanyalı 28.05.2018 -28.05.2020 tahahütlü TİVİBU Uydu iletim paketini ayda 1 TL ücretle aldım. Antlaşma tarihim olan 28 .05.2020 tarihinden önce yani Mayıs ayı içerisinde 444 1 375 TİVİBU müşteri hizmetleri ile telefon görüşmesi yaparak 65 yaş üzeri olduğum için sokağa çıkma yasağından dolayı ne yapmam gerekli sorusuna Tüketici Şikayetihttp://www.blogger.com/profile/15084638315363945090noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-16025987256429387262020-06-24T10:42:00.001+03:002020-06-24T10:42:19.802+03:00Vip güzellik merkezi Merhabalar, dün yaptırmış olduğum kirpik ve kaş lifting hakkında bilgi vereyim tam 1 buçuk saat yapılan işlem sonucunda en ufak bile fark olmayan işlem diyebilirim daha öncesinde 2 kere yaptırdım. Beğenmediğimi söylediğim halde ukalaca tavırlar sergileyip bir de üstüne fırça atar gibi konuşmaları var kesinlikle tavsiye etmiyorum çok kötü hijyen sıfır ilgi sıfır. Hayır yani insan kendi kirpiğinin Tüketici Şikayetihttp://www.blogger.com/profile/15084638315363945090noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-87567053888305467272020-05-06T19:01:00.001+03:002020-05-06T19:01:39.322+03:00Şikayet edilen firma : Türk TelekomŞikayet edilen ürün : İnternet PaketiŞikayet konusu. : Kanunsuzluk Merhabalar iyi günler kolay gelsin. Benim türk telekomla başım dertte. Bir yardımcı olabilir misiniz? Benim ev internet paketim var. 86 lira aylık ödeme yapıyoruz. 2 yıl taahhütlü. 2021 yıl sonunda bitiyor. Paketimin içeriği 300GB kotalı, 20mbps hızlı bir internet. Diğer firmaları Tüketici Şikayetihttp://www.blogger.com/profile/15084638315363945090noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-8959616077939975062020-04-20T15:00:00.001+03:002020-04-20T15:00:33.445+03:00 Merhaba şikayet ettiğim firma :şok marketler zinciriŞikayet nedenim: cepteşok tan siparişBugün 20 nisan 2020 11:17 saatlerin cepte şok tan sipariş verdim.Lâkin 4 saat geçmesine rağmen hâlâ sayfada sipariş hazırlanıyor da bekliyor. Buna binaen şikayetleri inceledim. Yorumlara baktım meğer benimle aynı şeyi yaşayan yüzlerce insan varmış. 170 tl lik siparişim hâlâ gelmedi. 15 gündür bekleyenler Tüketici Şikayetihttp://www.blogger.com/profile/15084638315363945090noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-37966741817239197052020-04-16T10:29:00.001+03:002020-04-16T10:29:26.252+03:00İstanbul bilişim para İADEMİ yapmıyor10.01.2020 tarihinden DP 2385080 numaralı siparişi iptal ettiğim halde hala paramı yatırmadi. İşten çıkarıldk mağduruz . Nolur siz yardımcı olun. Kaç defa aradık kaç defa not bıraktık muhasebelerine mail bile attım ama ne geri dönen oldu ne de para yatıran . Karşımızda muhatap.alacak kimseyi bulamıyoruz. Tüketici Şikayetihttp://www.blogger.com/profile/15084638315363945090noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-91150229074442190632020-03-08T23:54:00.002+03:002020-03-08T23:54:35.244+03:00WhatsApp Gıda İhbar Hattı Hizmete Açıldı
WhatsApp Gıda İhbar Hattı
0 501 174 0 174
Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-58323650134324894092019-10-30T15:17:00.001+03:002019-10-30T15:17:40.797+03:00Fatura itirazıŞikayet Edilen Firma:TürktelekomŞikayet Edilen Ürün:FaturaŞikayetin Konusu:Kullanılmayan faturaŞikayet Metni:Balcalı köyü mh.tekkeşinler sk.no:3 Tekkeköy/SAMSUNAdresimdeki evime 7025095047 nolu internet bağlattım bir süre sonra taşındığın adresime İnönü mh.biga sk. No:33 daire 7 sefaköy Küçükçekmece/İSTANBUL a nakil istedim alt yapı çalışması olmadığı için interneti bağlamadılar ama sürekli Tüketici Şikayetihttp://www.blogger.com/profile/15084638315363945090noreply@blogger.com0