tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post7081639142170282020..comments2024-02-24T10:54:43.114+03:00Comments on Tüketici Şikayeti: SunExpress rötar şikayetiUnknownnoreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-6106378567968782202012-07-10T16:11:39.455+03:002012-07-10T16:11:39.455+03:00Şikayetinizi aşağıdaki bağlantıdan yapabilirsiniz....Şikayetinizi aşağıdaki bağlantıdan yapabilirsiniz.<br><br>SİVİL HAVACILIK GENEL MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİ EDİNME BİRİMİ<br><br>http://web.shgm.gov.tr/sektorel.php?page=bilgiEdinmeTüketici Köşesihttp://www.blogger.com/profile/10815244442490889905noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-58598076433369974742012-07-10T10:35:38.037+03:002012-07-10T10:35:38.037+03:002012 yılı için değeri 1.161,67 TL'nin altında ...2012 yılı için değeri 1.161,67 TL'nin altında bulunan uyuşmazlıklarda Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurmanız zorunludur. Bu heyetin vereceği karar tarafları bağlar. Taraflar bu karara karşı 15 gün içinde Tüketici Mahkemesine itiraz edebilirler. Sizin bilet bedeliniz ya da tazminat talebinde bulunacaksanız;<br>a) 1500 kilometre veya daha kısa tüm uçuşlar için 250 Avronun Türk Lirası Tüketici Köşesihttp://www.blogger.com/profile/10815244442490889905noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5415370251492253628.post-25992555161320061352012-07-10T09:06:35.146+03:002012-07-10T09:06:35.146+03:00Sun Express in 23.06.2012 tarihindeki 21:40 Bodrum...Sun Express in 23.06.2012 tarihindeki 21:40 Bodrum istanbul seferinde uçakta mağdur olan yolculardan biriyim.Gelene kadar bu kadar sıkıntı ile<br>Sabiha Gökçen havalimanına indikten sonraki durum dahada içler acısıydı.<br>malum gecenin 3 üne sarktığı için transfer için hiçbir firmanın İzmit yönüne servisi ollmadığından sabah 7 yi bekleyip saatlerce havaalınında rezillik çektik.<br>Bu durumu Adsıznoreply@blogger.com