10 Ekim 2017 Salı

Maya Ticaret - Fatma Akkır tarafından dolandırıldım


30.09.2017 günü internette gördüğüm bir reklam üzerine yönlendirildiğim sitede ismi: ORJİNAL MAĞAZA diye geçen yerde spor ayakkabı beğendim Nike b4 model yazan ayakkabıdan bir eşime bir kendime 38 ve 43 numara iki ayakkabı siparişi verdim. 03.10.2017 tarihinde Aras kargo aracılığıyla ürün kapıda kredi kartı ödemeli elime ulaştı ki sipariş verirken nakit ödemeli diye belirtmeme rağmen. Paketi açtığımda Adidas marka 38 ve 39 numara farklı model yanlış numara geldi. Paketin üstünde gelen kişiden numara yoktu. Yazan firma ismini internetten araştırıp bulduğum numarayı aradığım yanlış ya da hatalı numara diyordu. O günden beri kimseye ulaşamıyorum. Hiçbir yerde bilgi ve doğru numara yok aldığım sitede yok google aramasında nedense? Lütfen ilgilenmenizi rica ediyorum. İyi çalışmalar.

Merve B.



27 yorum:

  1. Numarası bende var verim ama bişe çıkmıyor zeytin yağıgibi üste çıkıyorlar bende madur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. numarasını yazar mısın lütfen bende uğraşacağım

      Sil
    2. numarsını yazar mısınız lütfen. bende madurum

      Sil
    3. Bana bir verir misiniz telefon numarası acil

      Sil
    4. Versene başkan telini

      Sil
  2. Numarasını verir misiniz

    YanıtlaSil
  3. şunun numarası ne ben arayacağım
    yazarmısınız

    YanıtlaSil
  4. bunlar bu kadar rahat dolandırıcılık yapabiliyorlarsa bu ülkede bir sıkıntı var ve buna bu devletten maaş alıp bu durumlarda sorun çözen kimse yokmu allah aşkına.

    YanıtlaSil
  5. Bende bir sipariş verdim geldi ama bozuk çıktı ne yapmalıyım sizce

    YanıtlaSil
  6. verir misin numarayı bende uğraşıyım bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elçi dağıtım yoluyla geldiyse bu firma ya iade gönderebilirsiniz aynısı başıma geldi maya ticarete ulasamadim . Elci8 dagitimla irtibata geçtim bir haftaya para mi aldım.

      Sil
    2. merhaba,
      elci8 dağıtımın irtibat numarası var mıdırı sizde

      Sil
  7. Allah belanızı versin, çoluğundan çocuğundan çıksın inşallah boğazından kan olarak geçsin o aldığınız para, karaktersizler alakasız ayakkabı bide 2 side aynı numara nasıl bir dolandırıcılıktır bu adi kansızlar boğazınızdan geçmesin inşallah o aldığınız paralad

    YanıtlaSil
  8. Bu firma basiretsiz tacir, saldım çayıra mevlam kayıra ne yapığını bilmiyor. üç sipariş veriyorsun bir adet göderiyor veya ayni isimle başka adrese ikinci defa gönderiyor.( çok uzak adresten kargo firması kargonuz var diyerek arıyor.) karman çorman yani ama ne yazıkki insanları mağdur ediyor.

    YanıtlaSil
  9. Bu firma basiretsiz tacir, saldım çayıra mevlam kayıra ne yapığını bilmiyor. üç sipariş veriyorsun bir adet göderiyor veya ayni isimle başka adrese ikinci defa gönderiyor.( çok uzak adresten kargo firması kargonuz var diyerek arıyor.) karman çorman yani ama ne yazıkki insanları mağdur ediyor.

    YanıtlaSil
  10. Bende ayakkabı siparişi verdim hem ürün sahte birde numaraları farklı kargo birşey yapamaz mı yada tüketici hakları sonuçta para bir hesap üstünden gidiyordur.

    YanıtlaSil
  11. Sayın mağdurlar firmayla boşuna uğraşarak zaman kaybetmeyin. Doğrudan Cumhuriyety Başsavcılığına Maya Ticaret, Elçi Dağıtım, Aras Kargo ve alış veriş yaptığınız site adresini nitelikli dolandırıcılık suçlamasıyla kamu davası açılması istemiyle şikayet dilekçesi verin.

    YanıtlaSil
  12. Tek kelimeyle sahtekarlar sizde mağdur durumda kalın istemem

    YanıtlaSil
  13. Fatma Akkır ve Maya ticaret dolandırıcı, soysuz bir köpektir.

    YanıtlaSil
  14. Merahaba aynı durum başıma aynı siteden geldi. Üç ayakkabı aldım 132 lira odedim. Sacmasapam çıktı. Maya ticarete ulasamadim. Üzerinde elci dagitimla geldiği yaziyordu . Onlarla irtibata geçtim. Iade gönderin dendi. Güven din gönderdim.uc gün sonra iban için aradılar. Bugün param yatmıştı. Sizde bu kişilerle irtibata geçin emin olun yardımcı oluyorlar.

    YanıtlaSil
  15. 2adet 40 numara ayakkabı aldım adidas 43 ve 42 geldi ve dandik bir marka tek kelimeyle katılıyorum dolandırıcılar

    YanıtlaSil
  16. Maya Ticaret - Fatma Akkır tarafından dolandırıldım

    YanıtlaSil
  17. bu şerefsizle benim gibi kanser hastasını bile söylediğim halde kulak temizleme cihazı diye bir avuç naylon gönderip 73tl tokatladılar çocukları kanser olur inşallah

    YanıtlaSil
  18. Bic bisey yapmaya berek yok faturasiyla beraber tuketici haklarina gidin adalet var kullanan olmadigi icin ble oluyor iban numaranizida unutmayin

    YanıtlaSil
  19. Alin fisini tuketici haklarina gidin inan numaranizi uazin adalet var kanun var kullanan yok

    YanıtlaSil
  20. Kulaklık aldım iyadeedim cevap gelmedi

    YanıtlaSil