2 Temmuz 2015 Perşembe

Swatch saat dolandırıcılığı


Facebook ta  (www.swatchsummer.com ) siye önerilerde bir site gördüm sitede Swatch saatlerine kampanya yaptıklarını iki saatin ilk 300 kişiye 100 tl + kargo bedeli ile geleceğini sitenin her türlü hakkının saklı olduğu, ürünlerin  birinci sınıf olduğu vs.. gibi bilgiler vardı bide bir form var bu formu doldurup istek yapabileceğimizi karşı arafın bize döneceğinin bilgisi verilmişti. Ben de formu doldurup bu saatten almak istediğimi belirttim. 2 saat içinde bana geri döndüler ve ben endişelerimi anlattım güvenemediğimi çakma olup olmadığını tabiki de hayır asla böyle bir şey mümkün değil denildi. ertesi gün kargo geldi ve ben direkt ödemeyi yaptım çünkü kargo görevlisi hemen gitmesi gerekiyordu ödememi kapıda kredi kartım ile yaptım. kargoyu açtığımda gelen kutunun kırık saatlerin çakma hiçbir fatura garanti belgesinin olmadığını gördüm kargoyu defalarca kez aradım ama -ulaşamadım. Beni arayan numaralara tek tek geri döndüm karşımda bir muhatap bulamadım. En sonunda aklıma o sitedeki formu başka bir isimle doldurmak geldi ve diğer cep telefonumu verdim yine 2 saat sonra arandım. Siparişim var dedim bu arada da ürünün garantisini faturasını sordum yine tabiki de var ürünümüz çakma değil dediler. Ben de ama bir arkadaşım almış ona çakma gelmiş dedim bizim sitemiz değildir dedi bende hayır aynı bu numaradan olduğunu söylüyor dedim biraz ustun gidince telefonu yüzüme kapattı ve aradığım telefonlarımı meşgule attı. Biliyorum param gelmeyecek ama lütfen bunları bulun ve cezalandırılsın istiyorum sitenin adını verdim.

aradıkları telefon numaraları  0534 686 03 56 / 0538 078 03 12/ 0531830 82 06

0212 438 32 86 çetin pazarlama
gelen kargonun üzerindede

seref yalvaç mh
... cd apt no:1 Bakırköy İSTANBUL

Aynen böyle yazıyor



Defalarca kez aradım ürünü iade etmek için ama talebiniz için mail attık denildi bende o sipariş sitelerindeki forma şikayet yazıp gönderdim. ürünü iade edip paramı almak istiyorum ama karşımda bir muhatap bulamıyorum. kandırıldığımın farkındayım en azından başkalarına bunu yapamasınlar.  Lütfen bana dönüş yapabilir misiniz?


saygılarımla
Banu Söylemez

181 yorum:

  1. Aynı şeyi ben de yaşamak üzereyim dün sipariş verdim bugün arandım yarın ürün gelir muhtemelen bende Aras kargo gönderi kodu adı altında bir kod vermişler o kodu girince kargo takibi adına hiç birşey çıkmıyor öyle olunca şüphelenip internette bu durumu araştırırken yazınızı gördüm aynı numaradan arandım ben de aynı şekilde yarın kargo gelince hiç bir şekilde almayıp ödeme yapmadan geldiği gibi geri göndereceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    2. Siz aradiniz mi ne dediler?

      Sil
    3. Merve hanim ayni konudan bende magdurum iletisime gecebilirmiyiz

      Sil
    4. Merve hanim bende magdurum iletisime gecebilirmitiz

      Sil
    5. Maalesef bende mağdur oldum bugün ve savcılığa gidip şikayette bulunacağım.

      Sil
    6. Giyimkent 7.sok 104/106 no
      0 (530) 957 55 08

      Sil
    7. Oruç reis mah giyimkent A2_B83 no:63/64 esenler ist adresi gercek Şeref Yalvaç ya bu adamin adini kullaniyorlar ya da bizzat bu Adam bilgileri vergi dairesinden aldim inat ettim dedektif gibi arastirdim

      Sil
    8. :) aynı hataya bende düştüm. Tüketici haklari numarasini arayip sorun. Ne yapabilirim diye . teslim aldiginiz günden itibaren 1 ay.icinde iade almasalar 1 ay dolunca savciliga verin ben 18 günü bekliyorum alAyını yakacam

      Sil
    9. Yeni Telefon Numaraları 0531 201 76 37

      Sil
    10. Arkadaşlar bende Şeref Yalvaç isimli kişi tarafından kargo alıp dolandırıldım.Bugün en yakın emniyete gidip savcılığa suç duyurusunda bulundum ifade verip.Kargo tahsilatının yapıldığına dair belgeyi kargodan alın imza attığınız kısmı fotokopisini ya da fotoğrafını.Size gelmiş ürünü ve paketini kaybetmeyin ya da isterlerse göndermeyin.Gidip en yakın karakola dolandırıcılık adı altında şikayet edin.Ben açtım davayı sonuç bekliyorum.Nasıl savcılığa başvurduğum hakkında bilgi almak isterseniz e-postam "anilgoltas@hotmail.com"
      Ayrıca üşenmeyip erinmeyip şikayet ederseniz gerekli ceza ve işlem yapılıp mağduriyetimiz karşılanacaktır.

      Sil
    11. arkadaşlar paranızı nasıl iade aldınız bende mağdurum, yardımcı olursanız sevineceğim ne yapmam gerek

      Sil
    12. arkadaşlar bende aynı konudan mağdur oldum,paranızı nasıl iade aldınız,yardımcı olursanız sevinirim

      Sil
    13. Ben paramı aldım 1ay sonunda para kapiya kadar geldi ...erkekseler getirmesinlerde göreyim..

      Sil
    14. Ne yaptiniz da aldınız paranizi cemal bey

      Sil
    15. Nasil aldınız oaranizi geri

      Sil
    16. Ben de ev mania adli site tarafindan dolandirildim lutfen alisveris yapmayin dikkat..



      Sil
    17. Arkadaslar bende tac nevresim sipariş verdim dün ama nasil iptal edecem yardimci olurmusunuz

      Sil
    18. Ben de dün ev manidan ürün aldım gelen ürünün siparis ettiğim ürünle alakası yok ne yapmam lazim:(

      Sil
    19. Bende aldım taç nevresim. geldi alakasız bir nevresim. actırmadan gidecekti kargocu bende açıcam bekleyin dedim. Açtım şok şok şok. Hicbir alakası yok ürünlerin beğendiğimle. İstemiyorum paramı geri verin dedim vermiyordu zorla aldım. Tutanak tutun dedim ugrasmayayim bant verin kapatayim istemedi derim dedi. Arkasın dan baktım lüks bir arabayla genç bir çocukla gelmiş belki de kargocu bile sahte olabilir

      Sil
    20. Bende siparis formunu doldurdum beni arayacaklarini soylediler ben iptal edebilirmiyim siparisimi

      Sil
    21. Bende siparis formunu doldurdum beni arayacaklarini soylediler ben iptal edebilirmiyim siparisimi

      Sil
    22. Yukarıda görüntüsü olan sayfadan ben de sipariş verdim, arandım. Şüphelerimi söyledim elbette hayır yok öyle bişey dediler. Ama içime sinmedi ve internette küçük bir araştırma yapınca sizin yazdıklarınızı buldum. Geri aradım beni arayan numarayı ve çok şaşırdım cevap verildi. Ama sadece müşteri hizmetleri, neyin müşteri hizmetleri belli değil. Neyse ben siparişimi iptal etmek istiyorum dedim. Nedenini sordular ve bende internette araştırdım sizden alınan saatler kırık veya sahte çıkmış dedim. Tamam siz bilirsiniz dedi karşımdaki. Kesinlikle bir açıklama yok canım ne demek falan gibi savunmalar bekliyordum ama. +90 (531) 201 76 13 arandığım ve geri aradığım numara bu. 5 dak önce aradım. Belki yardımı olur. Bu arada herşeye rağmen kapıya kargo gelirse de tabiki almayıp geri göndereceğim.

      Sil
    23. Yukarıda görüntüsü olan sayfadan ben de sipariş verdim, arandım. Şüphelerimi söyledim elbette hayır yok öyle bişey dediler. Ama içime sinmedi ve internette küçük bir araştırma yapınca sizin yazdıklarınızı buldum. Geri aradım beni arayan numarayı ve çok şaşırdım cevap verildi. Ama sadece müşteri hizmetleri, neyin müşteri hizmetleri belli değil. Neyse ben siparişimi iptal etmek istiyorum dedim. Nedenini sordular ve bende internette araştırdım sizden alınan saatler kırık veya sahte çıkmış dedim. Tamam siz bilirsiniz dedi karşımdaki. Kesinlikle bir açıklama yok canım ne demek falan gibi savunmalar bekliyordum ama. +90 (531) 201 76 13 arandığım ve geri aradığım numara bu. 5 dak önce aradım. Belki yardımı olur. Bu arada herşeye rağmen kapıya kargo gelirse de tabiki almayıp geri göndereceğim.

      Sil
  2. aynısı benim başıma da geldi, çakma iki adet saat elimde patladı maalesef..:(

    YanıtlaSil
  3. Allah belasini versin benimde basima geldi ben tunceli defterdarliginda maliyeciyim bana da ayni yaptilar hakkımı sonuna kadar arayacagim bir maliyeci olarak eger parami gondermezlerse kat kat faiziyle alacam onlardan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    2. 2015 yılıni dolandirilmadan geçirelim dedik olmadı bana saat geldi sağlam sayılır çalışıyor 20 liralık saate 100 lira verdim

      Sil
    3. 2015 yılıni dolandirilmadan geçirelim dedik olmadı bana saat geldi sağlam sayılır çalışıyor 20 liralık saate 100 lira verdim

      Sil
    4. 2015 yılıni dolandirilmadan geçirelim dedik olmadı bana saat geldi sağlam sayılır çalışıyor 20 liralık saate 100 lira verdim

      Sil
  4. Ben tunceli defterdarligindan calisiyom bir maliyeci olarak bunu onlara birakmayacam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bir yol çizmemiz gerekiyor yönlendirir bilgilendirirseniz sevinirim.

      Sil
    2. egm ihbar hattına internetten ihbar formu doldur

      Sil
    3. EGM İHBAR HATTINA HEMEN FORM DOLDUR SENİ ARAYAN NUMARAYI VE KARGO DETAYLARINI GÖNDERENİ YAZ PARANI ALIRSIN BİLİŞİM SUÇLARINI ARA

      Sil
  5. Bugun bende magdur oldum maleseff. Yapilacak bir sey varsaa yardimci olur musunuzz lutfenn yaa. Telefonlara bakilmiyor. Adres yok.nasil, ne yapmamiz gerekiyorki acaba? Kargocu yandayken actm paketi, uyduruklugu gordm ama kargocuda paketi actiniz iade alamam dedi. Tum keyfim kacti resmenn..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARAS KARGO MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARA 05534100257 VE 02124383286 NUMARALAR VARSA HEMEN ALMASIN POLİSE BİLDİRSİN ŞİKAYET ET PINAR HANIM

      Sil
    2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    3. Savciliga suç duyrusunda bulun

      Sil
    4. Paşa paşa almak zorundaydı. Tutanak tutturup neden istemediğinizi yazıp vereceksiniz. Aynısını banada yaptı ama açtınız vs. Heralde açıcam dedim içinden ne malum başka birşey çıkmayacağı diye cikisinca birşey diyemedi. Açıp şok olunca istemiyorum dedim oda alamam geri dedi almak zorundasın dedim. Bilmiyorum dedi bende ben kargocu değilim ama size söyleyeyim prosedürü dedim tırstı aldı gitti

      Sil
    5. Ben de KADINCA MODA Diye bi giyim sitesinden kaban siparis ettim kargo geldi ve 110 tl verdim ūrūnū actim ve icinden pijama cikti bir tūrlū ulasamiyorum ne yapmaliyim lūtfen yol gosterin

      Sil
  6. Bende az once magdur olanlardan oldm. Ne yapmamiz lazim lutfen bilen varsa soylesin. Ne telefon ne adres var ulasilacak. Kargocunun onunde actm kutuyu ve sahte oldugunu anladm ama bu seferde paket acildigi icin iade alamayiz diyor kargocu. Ne yapacagimi sasirdm yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emniyet genel müdürlügü ihbar hattına form doldur detaylı sitenin ismi sen i arayan numaraları kendi numaranıda yaz ihbarın gecerliligi olsun paranı kat kat alırsın

      Sil
    2. emg ihbar yaz oraya form doldur bilişim suçları baskalarıda dolandırılmasın

      Sil
  7. 02124383286 kurye kargo kuryesine bakar alacagı paraya verdigi numarada kapalı o site dolandırıcı bende dolandırıldım hep bu numara var kargoda gönderen yerinde dikkat

    YanıtlaSil
  8. emniyet genel müdürlügü ihbar hattına form doldurun

    YanıtlaSil
  9. artı krdei kartıyla kapıda ödeme yaptıysanız bankanızdan o giden hesap no alın şikayet edin asayiş subeye

    YanıtlaSil
  10. YENİ NUMARASI BU 05534100257 DİKKAT EDİN BUNLAR TERÖRİST

    YanıtlaSil
  11. 02124383286 numaralı telefondan arandığını dile getiren bir tüketici 2 saat almış 107 liraya. incefirsat.net adlı siteden satış yaptıklarını dile getiren tüketicimiz gelen saatlerin kırık çıktığını ve dolandırıldığını söylüyor. Bu sitelere karşı önlem alınmasının gerektiğini belirtiyor.

    YanıtlaSil
  12. site hala açık polis nerde

    YanıtlaSil
  13. bu çakma sitelerin çogu terör örgütlerinin maddi kaynagının bir koludur

    YanıtlaSil
  14. askere polise sıkılan mermilerin molotof vs şeylerin parasını kendi cebinden vermiyorlar bu tarz siteler internette çok çok büyük bir para dönüyor terör örgütlerinin sponsor bir koludur işi kılıfına uydurmuşlar

    YanıtlaSil
  15. aras kargo bu adresten gelen siparişleri malları neden polise bildirmiyor hep aynı numara aras kargo için müşterilerinin memnuniyetimi yoksa bu sahtekarlardan aldıgı paket başına kargo ücretimi önemli sıkıysa o hesabı polise versin aras kargo

    YanıtlaSil
  16. 0553 410 02 57 örgütün yeni numarası bu numaradan sizi dolandırıyorlar telefona bir bayan çıkıyor

    YanıtlaSil
  17. kardeşlerim bu dolandırıcılara en büyük yapacagınız iş sitesine girip sipariş verin adresinize gelsin almayın ya da farklı adresler verin telefonunuz dogru olsun size ulaşsınlar arkadaşınız bilsin farklı nolar olsun karsı taraf onay ses duysun siparişiniz yola çıkar tabiki kargo baştan bunlardan kargo parasını alır her dönen kargo dolandırıcıların cebine zarar

    YanıtlaSil
  18. bir sürü site var böle terlik tekefon beyaz eşya bunlar çok çok büyük örgüt sen ben yapacagımız iş degil

    YanıtlaSil
  19. bunlar ne soysuz serefsizler ya bende aldim gecen hafta yarin tuketici haklarina gidicem sogsuz serefsizler

    YanıtlaSil
  20. http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-giyim-aksesuar-erkek-nike-air-max-flyknit-7-renk-indirimde-ithal-231255052/detay/ dolandırıcı benide dolandırdı. gönderici şeref yalvaç

    YanıtlaSil
  21. http://www.newbalanceturkiye.net/ adresinden kapıda ödemeli ayakkabı aldım, dün firmadan bir mesaj geldi aynen aşağıda paylaşıyorum;
    "Sn……. gönderiniz,444401900023 barkod ile, ARAS KARGO ile çıkış yapılmıştır 7 iş günü içinde teslim sağlanacaktır. Bilgi için: 0212 438 32 86”
    Bugün ise bu numaradan telefon etmişler ancak ben farketmediğim için cevapsıza düşmüş, ben de bu numara kimdir diye geri arayınca “şirketimiz öğle tatilindedir” diye otomatik bir mesaj cevap verdi. Ben de netten araştırayım derken sizin yazdıklarınıza denk geldim ve okuduklarım karşısında şaşkınım, şimdi kargo gelince almayacağım ve sizlere de bilgi olması açısından adamlar bu siteyi de kurmuşlar…. Dikkat edin ve http://www.newbalanceturkiye.net bu siteden de alışveriş yapmayın lütfen!!!

    YanıtlaSil
  22. Bugun birkac saat once basima geldi. Saatleri teslim aldim paketi acinca tabiki şok oldum. Sefer yalvaç isimli şahıs istanbul bakırköyden kargolamış.
    Aradım telefona bir bayan çıktı iade edicegimi soyledim aras kargo vasitası ile ama birdahaki aramamda kimse çıkmadı telefona.
    Ben giden 107 lirada degilim ama insanlar kandiriliyor ve buna dur diycek tek kişi yok şikayet etsek ne olur ...swocht mağdurlarına geçmiş olsun.
    Ve buna goz yumanlarında inşallah aynı şeyler başına gelir.

    YanıtlaSil
  23. Dolandırıcıların şimdide facebook sayfasının sağ tarafında Swatch saat reklamları var aldanmayın ve dolandırılmayın sitenin adı www.indirimlisaat.com dikkat edin çevrenizi uyarın lütfen.

    YanıtlaSil
  24. Bende dolandırıldım arkadaşlar tam olarak EGM ye yazarsam kesin halledebiliyorlar mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşlar şeref yalvaç bir kargo aracilik firmasıdır neden sipariş verdiğiniz telefon mumaralarını şikayet etmiyorsunuz

      Sil
  25. açık adresleri : İstanbul Giyimkent 7.sk. no:104-106 ben gidip direkt buradan paramı aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malik bey paranızı nasıl aldınız, Şeref Yalvaç isimli şerefsiz bu adreste mi, bilgi verebilir misiniz? Tsk.

      Sil
    2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  26. Ben de sipariş verdim kargo çıkış yapmıştır dedi kapıda ödeme benimki almasam olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almayın ben sipariş verdim benide aradılar adres teyidi icin 2 gün oldu hala gelmediler kargo gecikti diye bı bakim nete dedim Meger dolandırıcılarmis gelirsede almiycam

      Sil
  27. Arkadaşlar ben de geçen gün sipariş verdim kargodan çıkış yapmıştır diye mesaj geldi kapıda ödeme kargo geldiğinde almasam geri göndersem sizce olur mu

    YanıtlaSil
  28. sakin almayin bugunku magdurlarida benimm malik arkadasim parani nasil geri aldin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  29. Merhaba; bende dün timberlend-türkiye diye bir siteye sipariş verdim. Adamlar mesajla cevap döndü onaylıyprmusunuz diye. Zaten biraz kıllanöıştım bugün kargo geldi gönderenin üzerinde şeref yalvaç yazıyor. Google yazınca bu yorumu gördüm ve ödemeyi yapmadan kargoyu iade ettim.

    YanıtlaSil
  30. 2 gün önce timberlend-türkiye sitesine bot siparişi verdim. Dün kargoya vermişler kapıda ödeme olarak. Gelen kargonun üzerinde gönderene baktım şeref yalvaç yazıyor. Google amcaya sordum bir baktım bu yorumu gördüm. Parasonı ödemeden iade ettim kargoyu. Belki siz dolandırıldınız ama buraya yazarak onlarca kişinin dolandırılmasını engellediniz. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  31. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. Bende şimdi magdur oldum aynı ısım aynı kargo ve malesewf aynı şekilde cevap verılmıyor !

    YanıtlaSil
  35. Seref yalvaç şerefsiz beni de dolandirdi.casio saatte...

    YanıtlaSil
  36. Bende magdur oldum nasil iademi alabilirim benim kizim saat siparisi vermis kartla odeme yaptim cok dgisik bir saat gondeemisler hic siparisle alakasi yok ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  37. Bugun bende magdur oldum malesef benim kizim bir saat siparis vermis gelen hic alakadi yok kartla odeme yaptim bu ne bicim sirket ya dilandiriyor resmen ne yapmamiz gerekiyor yardimci olabilen varsa sevinirim boyle sirketler kapanmasi gerekiyor iademi nadil alicam aras kargoyu aradim gonderen iadesini kabul etmeden ben paketi geri alamam diyor bu ne bicim is anlayamadim tuketici haklari nadil isliyor bu memlekette

    YanıtlaSil
  38. http://www.botfirsat.org/ adlı alışveriş sitesinden 120 tl karşılığında katalogda gösterilen 2 adet bot alma talebinde bulundum fakat gönderilen ürünler katalogda gösterilen botlardan farklı modelde ve kalitede olduğu için iade talebinde bulunmak istedim. İletişim adresinde gösterilen 0850 377 73 69 numaralı telefonu arayıp bilgi talebinde bulunmak istedim fakat hiçbir yetkili ile görüşemedim. Görüşme yapmak için internet adresinden tekrar ürün talebinde bulundum, arayan yetkiliye durumu izah ederken telefonu yüzüme kapadılar ve tekrar ulaşmak istediğimde numaramı engellediklerini farkettim. İsmi belirtilen 'BÜYÜK AK ELEKTRONİK HİZMETLER VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ' ürün karşılığı verdiğim 120 tl yi tarafıma iade edilmesi için gereğinin yapılmasını arz ederim. diye önce cayma hakkımı kullancam ama ondan bi sonuç çıkmayacak ne yapcaz biz

    YanıtlaSil
  39. http://www.botfirsat.org/ adlı alışveriş sitesinden 120 tl karşılığında katalogda gösterilen 2 adet bot alma talebinde bulundum fakat gönderilen ürünler katalogda gösterilen botlardan farklı modelde ve kalitede olduğu için iade talebinde bulunmak istedim. İletişim adresinde gösterilen 0850 377 73 69 numaralı telefonu arayıp bilgi talebinde bulunmak istedim fakat hiçbir yetkili ile görüşemedim. Görüşme yapmak için internet adresinden tekrar ürün talebinde bulundum, arayan yetkiliye durumu izah ederken telefonu yüzüme kapadılar ve tekrar ulaşmak istediğimde numaramı engellediklerini farkettim. İsmi belirtilen 'BÜYÜK AK ELEKTRONİK HİZMETLER VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ' ürün karşılığı verdiğim 120 tl yi tarafıma iade edilmesi için gereğinin yapılmasını arz ederim. diye talepte bulundum az önce egm ye, ayrıca hakem heyetine başvurdum cayma hakkımı kullanmam için bir form verdiler yarın onu doldurup yazılı adrese göndercem ama bi sonuç çıkmaz ondan biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  40. parasını alabilien var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  41. bende bugun seref yalvac adlı kişi tarafından dolandırıldım var mı bu adi insandan parasını alabilen biri ?

    YanıtlaSil
  42. Bende daha dun siparis verdim bugun arandim bi bayan aradi orjinal olup olmadigini sordum ve yurt disindan geldigini orjinal oldugunu soledi bende siparisimi onayladim fakat kafamdaki soru işaretleri gecmedigi icin arastirmaya koyuldum ve buradaki sikayetleri gordum kapida odeme yapacaktim fakat kapiyi bile acmiyacagim ben ugrasana kadar onlar ugrassinlar telefonlarimida acmayacagim ellerinde patlasin saatleri

    YanıtlaSil
  43. Bende daha dun siparis verdim bugun arandim bi bayan aradi orjinal olup olmadigini sordum ve yurt disindan geldigini orjinal oldugunu soledi bende siparisimi onayladim fakat kafamdaki soru işaretleri gecmedigi icin arastirmaya koyuldum ve buradaki sikayetleri gordum kapida odeme yapacaktim fakat kapiyi bile acmiyacagim ben ugrasana kadar onlar ugrassinlar telefonlarimida acmayacagim ellerinde patlasin saatleri

    YanıtlaSil
  44. Bende fossil fs4836 kodlu saati sipariş ettim beni de aradılar ve siparişi onayladım kargi bana ulaştıktan ödemesini yaptıktan sonra şok oldum. Sakin kimse almasin. Site adı:indirimgezisi.com

    YanıtlaSil
  45. Ben bu sahsi ariyorum fakat surekli ya mesgul caliyor yada calisma saati disinda aradiniz diye bant kaydi cikiyor.bunlara dur diyecek yokmu milleti dolandiriyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı durumdan bende mağdur oldum bugün gidip ürünleri geri verip paramı aldım .giyimkent 7.sok no:106 esenler /istanbul bu adresleri. Buraya gitmeden önce polisi aradım benintüketici haklarına yönlendirdiler .tüketici hakları aracılığla kendilerine iadeli taahütname gönderdim kabul etmediler ve bende bu nedenle kargo şirketinden bu adresi alıp gittim ve paramı aldım.

      Sil
  46. merhabalar ismim Neşe.Sanırım Şeref Yalvaç'ın son mağduru benim.Konuşmalarınızında adam akıllı bir sonuca varmadığını gördüm.Adam paramı aldım diyor.Kimden nasıl aldın demiyor.Her neyse bende ugg siparişi vermiştim.Öyle bir ugg geldi ki yol kenarındaki 10 liralık ugglar daha kaliteli kalır yanında ve ben 125 LİRA verdim.Paranın hiç önemi yok.Bu adam bu kadar rahat hala nasıl hareket edebiliyor buna takıldım.Konuşma kayıtlarım ve sitesindeki orjinal garanti belgeli yazıları vb herşeyin fotoğrafı elimde var.Öncelikle EGM de ihbar formu doldurdum.Yarın ise bilişim suçlarına başvuracağım.Aynı zamanda da karakolda şikayetimi oluşturdum.Benim asıl aklıma takılan sorun ise şu; Yasal ve tüketici hakkımız olan ürün eline geldiğinde açıp bakmak hakkını Aras Kargo çalışanları buna izin vermiyor.Önce para diyor.Ve en önemlisi ARAS KARGO ŞEREF YALVAÇ İLE İLGİLİ BİRÇOK ŞİKAYET ALMASINA RAĞMEN HALA BU ŞAHSIN KARGOLARINI KABUL EDİP,BİZİ HAKKIMIZDAN MAHRUM EDİP ŞEREF YALVAÇ GİBİ BİR DOLANDIRICIYA YARDIM VE YATAKLIK ETTİĞİ YÖNÜNDE DÜŞÜNÜYORUM.Bu yüzden Aras Kargodan da şikayetçi oldum.Umarım kimsenin canı yanmaz.İyi akşamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mailimden bana ulasirmisiniz , bende sizin gibi mağdurum ve yanlarına koymaya hic niyetin yok , elimde konuşma kayitlari hatta birde tehtid mesaji mevcut , omurcamerve@gmail.com . mailinizi bekliyoum

      Sil
    2. Gecen gittigidiyor guvenlialisveris2 rumuzlu satıcı aldığı yorumlar puan üzerine siparis verdim . ödemeyi gittigidiyor risk havuzunda siz onay verene kadar bekletiyor.Sonuc karşı taraf kargoyu ptt aracılığı gonderdigi ileti mesajı sonrası kargo gelmeden yaptığım araştırmada gönderi kontrollü gondermediği öğrendim. Google numara isim adres sorgulama karşımızda çok büyük bir yüzsüzler olduğunu gördüm. Sahibinden.com NR1. Com gittigidiyor v.s. sitelerden sahte adlar ile satıcı ve alıcı hesapları açıldığını gördüm. Alıcı hesapları müşteri aldatma yöntemi yorum yaparak ürünü beğeni yapıyorlar. Giyimkent isyeri Bakırköy kargo farklı kargo isimlerine gönderi aracı içinde aracı var.Diger konu gittigidiyor için verilen telefon Yetiş Yaman adına çıkıyor. Sahibinden.com süpürge satıyor Diğer başka yerde gayrimenkul adres aydın kusadasi veriliyor.Ridvan Polat ismide şikayetler arasında geçiyor.

      Sil
  47. Sikaayet ediyoruz kimse cikmiyor o telefonda paramizi nasil geri alabiliriz

    YanıtlaSil
  48. Evet gecebiliriz ama faydasi ne olacak bu sayfa yalnizca sikayetleri kayit altina aliyo herhangi bir islem yapmiypr dolandiricilar satisa devam ediyor.

    YanıtlaSil
  49. Bende magdurum malesef arkadaslar cok uzgunum cileden ciktim yemin ederimki kimseye guvenmicezmi ya allah askina yeter peki parasini alan oldumu geri

    YanıtlaSil
  50. Bende dun dollandirildim ama allah yanina birakmaz okadar kisinin hakkina giren kisi ne beklentisi ola bilirki boyle hayvanlarin peki parasini ala bilen oldumu geri

    YanıtlaSil
  51. şimdi de serkan yalvac var o da aynıdır dikkat edin ürün dogru gönderiyoz ama ne bi beden uyuyo nede numara ne bulduysa atmış aras kargoyu arayıp onlarıda şikayet edeceğinizi söyleyin

    YanıtlaSil
  52. Selam ben sikayet emekten yoruldum sonu bir cozume varmiyor kimse parasini alamiyor bosuna ugrasiyoruz adamlar rahat hic birsey yapilmiyor olan magdurlara oluyor nerde bu tuketici haklari bben goremiyorum ancak sayfa sayfa sikayet sonuc nerde

    YanıtlaSil
  53. dikkat edin arkadaşlar bende aynı sorunu yaşıorum farklı farklı ürünler gönderiyolar

    YanıtlaSil
  54. bugün banada farklı ürünler geldi . Ben adresine polisle gitmeyi bile düşünüyorum

    YanıtlaSil
  55. aynen kimse ilgilenmiyor bu bizlerden alınan paralarla reklam yapıp daha çok kesime hitap ediyorlar ayrıca internet üzerinden bazı insanlarada para ödeyip ürünlerin kullanışlı olduğunu birebir geldiğini söylettiryorlar yazık günah koca türkiyede adamlar göz göre göre ülkyei dolandırıyor bunlara hiçmi vergi sormuyorlar aras kargo faturasız ürün taşıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorun bendede oldu kurumsal aras kargo dediler giyimkent 7.sok 104/106 no
      İstersenşz elden teslim ederiz parayı dediler şikayet için 0 (530) 957 55 08

      Sil
  56. Arkadaşlar şu numaradan arayın 05323948423 ben aradım şerefsizleri firma sahibi ile kargoda çalışan şeref yalvaç anlaşmalı bunlar aldığımı geri gönderdim paranızı alın şu imansızlardan

    YanıtlaSil
  57. indirim gezisinden aynı kazığı yedi...zar zor paramızı geri aldık..sitelerini de kapatmışlar..imana geldiler sanırsam

    YanıtlaSil
  58. ındırım gezısınden aynı kazığı yedim..paramı aldım şükür..sanırım imana geldiler..siteyi kapamışlar

    YanıtlaSil
  59. 0534 686 03 56 / 0538 078 03 12/ 0531830 82 06 BU NUMARALARI ARAYIN

    YanıtlaSil
  60. https://www.facebook.com/seref.yalvac/photos?pnref=lhc verilen numara ait Facebook adresi

    YanıtlaSil
  61. Arkadaşlar burda konuşmakla olmuyor kargoyu teslim aldiktan 1ay sonra direk savciliga gidin korkmayim bukadar devlet var arkamizda ya geri kalmayin 18 gün kaldi bekliyorum bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar 1ay beklemeye falan gerek yok.hatta bir ay beklersiniz basvuru hakkini kaybedersiniz. Aman dikkat buaralar sahtekar dolu

      Sil
  62. Burda magdur olan çok kişi. Var hepinize diyorum savcılığa gidelim hep beraber bunlarin hepsi dolandirici

    YanıtlaSil
  63. Arkadaşlar bende Şeref Yalvaç isimli kişi tarafından kargo alıp dolandırıldım.Bugün en yakın emniyete gidip savcılığa suç duyurusunda bulundum ifade verip.Kargo tahsilatının yapıldığına dair belgeyi kargodan alın imza attığınız kısmı fotokopisini ya da fotoğrafını.Size gelmiş ürünü ve paketini kaybetmeyin ya da isterlerse göndermeyin.Gidip en yakın karakola dolandırıcılık adı altında şikayet edin.Ben açtım davayı sonuç bekliyorum.Nasıl başvurduğum hakkında bilgi almak isterseniz e-postam "anilgoltas@hotmail.com"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonuç aldınızmı çok merak ettim

      Sil
    2. sonuç aldınız mı merak ettim

      Sil
  64. Arkadaslar sakin bir ay falan diyen sahtekarlara inanmayin. Bir ay sonra iade hakkiniz bitiyor. En kisa sürede iade yapin,savcilik yada emniyete başvuru icinde aynisi gecerli.bir ay beklersen başvuru hakkini kaybedersin

    YanıtlaSil
  65. Bana hic istemedigim halde 3 paket gelmis biran bosluguma geldi 1 tanesini aldim actim puma saat erkek 2 tane ben ne yapacagim onu 87 tl kartla kapida odedim.nasil alabilirim parami bilgisi olan var mi

    YanıtlaSil
  66. Ben de ev mania adlı siteden tac nevresim takımî aldım aynı kumpasda bana oldu iadeyi almıyorlar kargo zamanı adlı siteden geldi iadeyı almıyorlar ne yapmam gerekiyor faturada yok ancak arastan tahsilat makbuzu aldım

    YanıtlaSil
  67. Bende ev mania.net ten tac ürünú adı altında alısveris yaptım bana adi bir ürün göndermisler iade etmek istedim kabul edilmiyor ne yapmalıyım aynı telefon numarası 02124383286 bundan aradılar teyit ettiler siparıs alırkek simdide müzik dinliyoruz

    YanıtlaSil
  68. Ben parami 1ay sonunda geri aldım . kapıya kadar gelip teslim ettiler ..erkekkkseler getirmesinler . ... Adamın ocagina inciri diker meyvesinide onlara toplatirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl aldınız Cemal bey?bilgilendirirmisiniz

      Sil
  69. Ben halen parami geri alamadim telefonlara cikmiyorlar saati geri verip parami geri istiyorum nasil yapicam yardimci olabilwn varmi

    YanıtlaSil
  70. Cemal bey nasil ulastiniz bu sirkete ben bir turlu ulasamiyorum bende parami geri istiyorum yardimci olursaniz memnun olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar merhaba bende az önce Facebook'ta reklamı görüp sipariş verdim malesef ama onay ve tespit için arayan numarayı açmadım yani siparişi onaylamadım bana yinede saatleri gönderirler mi acaba ya da gönderirlerse kapıda kargoyu geri gönderebilirmiyim cevap verirseniz çok sevinirim.

      Sil
    2. hemde nasil gonderirsiniz odeme sakin yapmayın

      Sil
  71. Arkadaşlar merhaba bende Facebook üzerinden reklamı gördüm ve şipariş verdim ancak daha sonra burda yazılanları okuyunca arayan numarayı açmadım onay ve adres tespiti yapmadım acaba yinede bana saatleri gönderirler mi ya da gönderseler bile kapıda kargoyu almasam olur mu acaba cevap verirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın Tüketici yasasında bu husus açıkça belirtilmiştir.

      Sil
  72. Arkadaşlar merhaba bende az önce Facebook'ta reklamı görüp sipariş verdim malesef ama onay ve tespit için arayan numarayı açmadım yani siparişi onaylamadım bana yinede saatleri gönderirler mi acaba ya da gönderirlerse kapıda kargoyu geri gönderebilirmiyim cevap verirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kargoyu almadan iade edebilirsiniz tüketici yasasında bu durumlar açıkça belirtilmiştir.

      Sil
    2. Arkadaslar bu sitelerden uzak durun evmania dolandirici sitesi sakin aldanmayin siparis verdiyseniz sakin almayin koliyi.aras kargo da bunlara canak tutuyo faturasiz mal tasiyo kimse neden bunlara dur demiyor muz cumhuriyetimi burasi evmania beni de dolandirdi.kargo paketindeki gonderici yerinde kargo zamani yaziyor adres yok tel no uyduruk cikmayan bir numara aras kargo da onlar kadar suclu dikkat edin

      Sil
  73. Arkadaşlar merhaba bende az önce Facebook'ta reklamı görüp sipariş verdim malesef ama onay ve tespit için arayan numarayı açmadım yani siparişi onaylamadım bana yinede saatleri gönderirler mi acaba ya da gönderirlerse kapıda kargoyu geri gönderebilirmiyim cevap verirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  74. Arkadaşlar merhaba bende az önce Facebook'ta reklamı görüp sipariş verdim malesef ama onay ve tespit için arayan numarayı açmadım yani siparişi onaylamadım bana yinede saatleri gönderirler mi acaba ya da gönderirlerse kapıda kargoyu geri gönderebilirmiyim cevap verirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  75. Biri adam gibi paramızı nasıl almamız gerektiğinin izahını yapabilir mi

    YanıtlaSil
  76. Allahtan arastrdm bendeki numarada 0531 201 76 13
    buraya yazan arkadaslardan Allah razi olsn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aradim actilar. Aras kargoya suc attilar. Onlar icindegi saati deyistirdiler diyo utanmadan

      Sil
  77. gelen kargo şirketinden evrak düzenletiyorsunuz. Hangi kargo ile geldiyse, o firma aracılığı ile ürünü geri gönderiyorsunuz. Kargo şirketi size bir evrak düzenliyor. "Tahsilatlı kargo geri ödeme tutanağı" diye bir evrak. O evrak ile bağlı bulunduğunuz Kaymakamlığa gidip, suç duyurusunda bulunuyorsunuz. Paranızı alabilir misiniz, bilmem ama adamların başı ciddi belada bilesiniz.

    YanıtlaSil
  78. Bende bu sabah aldm 5 tl lik saate 90 tl verdim...numara yok aras kargoda sorunlu sanırım birsey anlamadm yardımcı olmuyorlar

    YanıtlaSil
  79. Bende aynı şekilde saat siparisi vermistim bugün geldi ama kargo yu almadım ve beni arayan numarayı 2 gündür arıyorum ve tel kapalı kıl payı kurtuldum

    YanıtlaSil
  80. az önce sipariş verdim 2 swatch saat 79 tl olan kampanyaya ama sonra içime kurt düştü araştırıyım dedim buraya girdim çok şükür. daha aramadılar ama aradıklarında vazgeçtiğimi söylesem yinede yollarlar mı

    YanıtlaSil
  81. Bende ayni kisiler tarafindan dolandirildjm egm ye ihbar formu doldurdum bisey cikmadi aras kargoyu aradim kayit olusturdum onlari da sikayet edecegim soyledim sonrada adreslerine gittim aldim parami adresi esenler giyimkent 7. Sokak no 106 kargo zamani firma paranizi vermemek icin nazlanirsa benim 1 ay cayma hakkim var deyin biraz zorlayin iade formu verip dolduruyorsunuz parayi veriyolar ama tc yi yanliz yazin imzayi cakma atin ne olur ne olmaz ben oyle yaptim birde girer girmez ses kaydi alin ben aldim gecmis olsun

    YanıtlaSil
  82. Adreslerini veriyorum gidin alin paranizi ben aldim giyimkent esenler 7. Sokak no 106 KARGO ZAMANI firma iade formu veriyorlar doldurun tc soruyor yanlis yazin imzayida sallayin parayida almadan imzalamayin ben oyle yaptim

    YanıtlaSil
  83. İnstagram üzerinden SPOR.AYAKKABI sitesinden dolandırıyorlar siteleri hala acık 05398678759 numaraiarı. Heryere sıkayet ettik bizde site hala acık anlamış değilim!!

    YanıtlaSil
  84. İnstagram üzerinden SPOR.AYAKKABI sitesinden satıs yapıyorlar. Ürün farklı geliyor sakın şeref yalvaç ismi ve kargo zamanı gorurseniz teslim almayın hala site nasıl açık anlamış değilim. Telefon numaraları 539 8678759 hiç ar vicdan kalmamıs bu ınsanlarda

    YanıtlaSil
  85. yeni kullandiklari numara +90 531 854 9367

    YanıtlaSil
  86. Dün banada aras kargodan bir kargo geldi. Şimdi yazılanları okudumda verilmiş sadakam varmış. Bana da saatler geldi ama ben kargocuya ya içindekine bakarım ya da gerek yok dedim geri verin. Hanımefendi öncebteslim almanız lazım eğerki beğenmezseniz iade edin dedi bende parayı vermeden bakmak istediğimi belirttim. Bundan önce bi kere dolandırılmıştım şuan gelen kargoları açmadan asla almıyorum. Zaten malına güvenen kargoya talimat veriyor açsın baksın diye. Mesela granit tencere seti almıştım. Adamlar kargoyu açabilir ve kontrol edebilir demişlerdi. Gerçekten de istediğim gibiydi.

    YanıtlaSil
  87. Bende aynı hataya düştüm 79tl 2 swatch aldım alakası yok gorduklerimle sabahtan beri beni onay için arayan numarayı arıyorum cikmiolar son kampanya ise bu yerden sipariş vermiştim burdan alipta numaralarni bilen yada iade yapabilen varmi

    YanıtlaSil
  88. swatch kampanyası 2 saat 79 TL araştırmadan almayın hala satış yapılıyor aman dikkat

    YanıtlaSil
  89. Utanmadan aras kargoya suc atuyorlar

    YanıtlaSil
  90. Rıdvan polat firmasından spor ayakkabı siparişim yanlış geldi şeref yalvaç sayesinde para iademi aldım binlerce teşekkürler herkesi aynı kefeye koymayalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı kişi tarafından dolandirilicigi iadesini nasıl aldiniz

      Sil
    2. Aynı kişi tarafından dolandirildim ödemeyi nasil aldınız acaba

      Sil
  91. Ridvan polat denilen şerefinden 2 adet saat aldım 70 liraya fotoğrafta görünenler le alakası yok.iade için arıyorum açmıyorlar allah bela n izi versin

    YanıtlaSil
  92. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, tüm yazılanları tek tek okudum. 2015 tarihinden bu yana aynı dolandırıcılar, aynı kargo şirketi ve aynı adresle hala insanları dolandırıyor olmalarına inanamadım açıkçası. İki gün önce de ben dolandırıldım. İnstagramd da Uggbot_turkey hesap adı, ben ürünü satın alırken ugg__turkiye idi hesap adları. 150 tl lik bot söyledim kargo 14.01.17 tarihinde geldi. Çok alakasız 10-20tl lik bir bot çıktı karşıma. Tabii yine ARAS kargo ve imza atılmadan parası ödenmeden açtırmıyorlar. Ben kredi kartı ile ödeme yaptım fişi hala elimde. Kargoyu açar açmaz beni arayan kargo görevlisini geri arayıp sanırım dolandırıldım farklı bir ürün çıktı paketten dedim, görevli bana biz kargocuyuz ben bilmem onu ürünü iade edin şubeye gidip dedi. Gönderici adı: Şenol DOĞAN Adres: giyim kent vadi(oruç reis mahallesi) cd. Apt. No:170 daire no: 317 Esenler/İstanbul. Kargo üstünde aynen böyle yazıyor açıklamada da Normal paket UGG yazıyor. Aynı şekilde adama ürünün fotoğrafını attığımda yoğunluk nedeniyle kargolar karışmış olabilir özür dileriz 2 gün içerisinde kapıda değişim göndereceğiz dedi. Ama ben o an çoktan ayılmıştım zaten baya bir şeyler yazdım cevap vermeyince de, cevap vermemeye devam ederseniz hakkınızda işlem başlattırıcam dedim okudu ama cevap vermedi yine. Whatsapp konuşmaları da duruyor kargo paketi de ödeme fişi de. Savcılığa gidip ne yapmam gerektiğini öğrenip suç duyurusunda bulunucam. Yüzlerce insanı, yüzlerce ayrı hesaplardan internet sitelerinden vs. 2015 senesinden beri nasıl dolandırmaya devam ederler aklım almıyor.

      Sil
  93. arkadaslar kesinlikle tekrar sioaris verin onlarca farkli adres yazin hakkari diyarbakir adana urfa van.....sallayin adresi kendi numaranizi verin tlf gelince onaylayin hep gondersinler en az kargo ucreti 10 tl girer herkes 10 farkli adresle sioaris verse 100 tl cikar onlarda zor yaparlar

    YanıtlaSil
  94. Ben KADINCA MODA diye bi internet sitesinden kaban siparisi verdim kargo geldi ve 110 tl verdim paketi actigımda icinden pijama ciktı arıyorum tel kapalı lūtfen yol gösterin ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  95. Ben KADINCA MODA diye bi internet sitesinden kaban siparisi verdim kargo geldi ve 110 tl verdim paketi actigımda icinden pijama ciktı arıyorum tel kapalı lūtfen yol gösterin ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  96. ayni dedigim seyleri yapin

    YanıtlaSil
  97. merhaba şeref yalvaç ve rıdvan polat ismi bu dolandırıcıların kullandıgı ortak isimdir.
    eksik ve yanlis urun nedeniyle iade etmek istedim. muhattap olacagim hoc bir yer yok. ilgili kargo firmasi gondericinin iletisim bigilerini vermiyor. gelen urunun icinde fatura ve fatura adresi olmadigi icin bu sekilde kargo aldiklari icin sikayet ettim. gondericinin adresi giyimkent de fakat adres tamamen yanlis kafalarina gore adres yaziyorlar.bir tanidik vasitasiyla bu isi yapani bulmam cok kolay oldu. parami aldim.
    sikayetci oldum. o adamlari yeri dibine soktum. bu işi yapan kişiler giyimkent de 14.sokak 15/a yada 14/a adresinde bulunan aras kargo dagıtım şubesindeki muhasebeci lavuklardır. ve isin enterasan olayi bu firma aras kargodur. 44425 52 aras kargo danışma hattı bilgi guvenligi nedeniyle bana gondericinin herhangi bir bilgisini vermiyor. tüm şirket dolaylı olarak bu suça ortak oldu. bu işi yapanlar işte olay bu.

    YanıtlaSil
  98. Parasini alan varmi. Elden aldigini soylemisler. Elden alinabilirmi

    YanıtlaSil
  99. Merhaba, ben Savcılığa verdim paramı aldım herkez şikayetci olsun en ağır cezayı alsınlar hakkınızı arayınki başkaları mağdur olmasın.

    YanıtlaSil
  100. PARANI KURTAR !!!
    Kapıda ödemeli bir ürün sipariş ettiniz ve parasını verip paketi aldınız.Bir de ne gördünüz!!! Ürün sahte,yok,ya da yerinde başka bir şey var.Tüh gitti param deme!!!
    Hemen kargo fişi ve ürünle bulunduğun yerdeki Savcılığa gidip durumu anlat.Kargo firmasının ödemeyi durdurmasına ilişkin savcılık bir yazı verecek.O yazı ile kargo şirketine git ve sahtekarlara paranın transfer edilmesini engelle.
    Kargo firmaları para transferlerini aynı günün akşamı yaparlar!!!

    YanıtlaSil
  101. Wooowww aynı siparişi ben verdim ve pazartesi gelicek ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  102. Bende sipariş verdim ve pazartesi gelicek ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  103. Wooowww aynı siparişi ben verdim ve pazartesi gelicek ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  104. Arkadaşlar benden size tavsiye hepiniz tekrar sipariş verin geri iade edin kargo parası onlara girsin milleti dolandirmak neymiş görsünler ben 2 defa yaptım.
    Bende sipariş verdim kargo geldi eğer ürünü görürsem ödeme yaparım dedim malesef açamıyoruz dediler tamam o zaman almıyorum dedim geri gönderdim.

    YanıtlaSil
  105. Merhabalar, tüm yazılanları tek tek okudum. 2015 tarihinden bu yana aynı dolandırıcılar, aynı kargo şirketi ve aynı adresle hala insanları dolandırıyor olmalarına inanamadım açıkçası. İki gün önce de ben dolandırıldım. İnstagramd da Uggbot_turkey hesap adı, ben ürünü satın alırken ugg__turkiye idi hesap adları. 150 tl lik bot söyledim kargo 14.01.17 tarihinde geldi. Çok alakasız 10-20tl lik bir bot çıktı karşıma. Tabii yine ARAS kargo ve imza atılmadan parası ödenmeden açtırmıyorlar. Ben kredi kartı ile ödeme yaptım fişi hala elimde. Kargoyu açar açmaz beni arayan kargo görevlisini geri arayıp sanırım dolandırıldım farklı bir ürün çıktı paketten dedim, görevli bana biz kargocuyuz ben bilmem onu ürünü iade edin şubeye gidip dedi. Gönderici adı: Şenol DOĞAN Adres: giyim kent vadi(oruç reis mahallesi) cd. Apt. No:170 daire no: 317 Esenler/İstanbul. Kargo üstünde aynen böyle yazıyor açıklamada da Normal paket UGG yazıyor. Aynı şekilde adama ürünün fotoğrafını attığımda yoğunluk nedeniyle kargolar karışmış olabilir özür dileriz 2 gün içerisinde kapıda değişim göndereceğiz dedi. Ama ben o an çoktan ayılmıştım zaten baya bir şeyler yazdım cevap vermeyince de, cevap vermemeye devam ederseniz hakkınızda işlem başlattırıcam dedim okudu ama cevap vermedi yine. Whatsapp konuşmaları da duruyor kargo paketi de ödeme fişi de. Savcılığa gidip ne yapmam gerektiğini öğrenip suç duyurusunda bulunucam. Yüzlerce insanı, yüzlerce ayrı hesaplardan internet sitelerinden vs. 2015 senesinden beri nasıl dolandırmaya devam ederler aklım almıyor.

    YanıtlaSil
  106. Merhaba bende aynı şeyi geçen sene yaşadım. 150 tl karşılığında instagramdan ayakkabı siparişi verdim. Evet yine şeref yalvaç yine aras kargo. Bende ilgili numaraları aradım sürekli başka telefon numaraları verdiler verdiklerini de aradım. En sonunda aklıma acıtasyon yapmak geldi :D telefonda karşıma çıkan ilk kişiye abi ben öğrenciyim kendi harçlıklarımla aldım o parayı ayakkabı korkunç dedim. Ailemden uzak okuyorum okulu falan filan derken adamında kardeşi öğrenciymiş aramızda duygusal bi bağ oluştu :D ve paramı 2 gün içinde ptt ile yolladılar

    YanıtlaSil
  107. Şikayet Edilen Firma: Şenol DOĞAN Giyimkent Vadi Oruçreis mah. No.170 daire 317

    ESENLER - İstanbul

    Facebookta önerilerde bir site gördüm sitede Swatch saatlerine kampanya yaptıklarını iki

    saatin 99 + kargo bedeli ile geleceğini sitenin her türlü hakkının saklı olduğu, ürünlerin

     birinci sınıf olduğu vs.. gibi bilgiler vardı bide bir form var bu formu doldurup istek

    yapabileceğimizi karşı arafın bize döneceğinin bilgisi verilmişti. Ben de formu doldurup

    gönderdim. Bana geri döndüklerinde ve ürünlerin orijinal olup olmadığını sorduğumda

    orijinal olduğu söylendi. Kargo geldi ve nakit ödemeyi yaptım Krgoyu açtığımda gelen

    kutunun kırık saatlerin sahte ve bir tanesinin piminin kırık olduğunu, hiçbir fatura garanti

    belgesinin olmadığını gördüm. Beni arayan numaralara tek tek geri döndüm karşımda bir

    muhatap bulamadım. Bu tip insanlar bulunup ve cezalandırılsın istiyorum.

    YanıtlaSil
  108. arkadaslar bol bol siparis verin yanlis adreslere aradiklarinda onaylayin ben çok yaptim en son farkettiler üstüne aradilar bende ana avrat baci sülale sövdüm elinizden geldigince yanlis adres verin uzak bolgelere köylere adresi atin kafanizdan

    YanıtlaSil
  109. Sevgili Beyefendi / Hanımefendi,

    Ben Bay Paul Moritz, saygın, meşru ve akredite edilmiş bir para havalandırmacııyım. Parayı finansal yardıma ihtiyacı olan bireylere ve işbirliği kuruluşlarına ödünç veriyorum. Kötü bir krediniz mi var yoksa faturaları ödemek için paraya mı ihtiyacınız var? Düşük faiz oranlı kredi teklifinde bulunmaktan mutluluk duyacağımdan, güvenilir yararlanıcı yardımda bulunmamı size bildirmek için bu aracı kullanmak istediğiniz herhangi bir nedenle bir kredi veya finansmana ihtiyacınız var mı. Sunulan hizmet şunları içerir:
    Refinance
    Mucit kredileri
    Oto kredisi
    Borç konsolidasyonu
    Ticari krediler
    Kişisel krediler
    İlginizi çekiyorsa, yazmak için kredi başvuru formunu hangi cevapta postalayacağınıza lütfen yazınız (sosyal güvenlik ve kredi kontrolü yok,% 100 garanti), size hizmet etmem için sabırsızlıkla bekliyorum. Bize e-posta yoluyla ulaşabilirsiniz: paulhelpfund@yahoo.com

    Bana hizmet vermeye izin verdiğiniz için teşekkür ederim ...
    Bay Paul Moritz
    E-posta: paulhelpfund@yahoo.com

    YanıtlaSil
  110. Arkadaşlar internet üzerinden herhangi bir ürün şipariş verdiyseniz ve 02124383286 numaradan teyit için arandıysanız sakın almayınız veya ürünü kabul etmeyiniz,bunlar DOLANDIRICI şimdide casio saat satıyorlar,http://supernoads.club/H/Po.php lingleri bu.

    YanıtlaSil
  111. 3 sene önce sitelerinden siparis vermistim sahte swatch saat gelmisti 5 tl bile etmez. 3 sene gecti hala beddua ediyorum inşallah bu kadar çok insanı dolandırıp o paraları bogazından geçiremez.Kul hakkı yiyor haram zıkkım olsun inşallah!!!

    YanıtlaSil