14 Eylül 2014 Pazar

Bursa İnallar Honda Servis Şikayeti


Honda Civic HB dizel aracımı 4 ay önce Bursa İnallar Honda Bayisi'nden aldım. Park sensörü olmadığı için randevu aldım ve Temmuz ayında aynı servise gittim. Serviste bana ön kaput koruma filmi önerdiler, ben de 600 TL karşılığında taktırdım. Akşam saatlerinde aracınız hazır dediler ve geldim. Park sensörünü görünce sanayide herhangi bir elektrikçiye taktırsaydım daha iyiydi diye düşündüm. Çok yukarıya takmışlardı. Tabi yapacak bir şey yoktu ve o moral bozukluğu ile eve geldim. 3M firması ile çalışıyorlar diye güvenmiştim ama eve gelince baktım sol farda iki adet muntazam çizik var ve kaput bitimi ile bire bir uyuyor. Telefon ettim getirin dediler. Ayrı şehirde olduğum için 2 hafta önce götürdüm ve bana burada olmamıştır, kanıtınız var mı, kamera görüntüleriniz var mı diye dalga geçer gibi sorular sordular. Çiziklere kim baksa bunun maket bıçağı işe dikkatlice ve özenle çizildiğini anlar. Park yerinde birisi eline maket bıçağı alıp özenle dikkatlice çizmediğine göre serviste işlem sırasında çizildiğine eminim.

İnsan serviste güvenip aracını bırakamayacak mı? Şikayetçiyim. Farın değiştirilmesini istiyorum.

Yıldırım Karaca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder