16 Ağustos 2014 Cumartesi

Türk Hava Yolları kayıp bagaj şikayeti


09.08.2014 tarihinde Barcelona'dan Ankara'ya THY nın TK 1854 nolu seferiyle geldim. Ankara da beni korkunç bir manzara bekliyordu. Bagajım çıkmadı. Hemen kayıp bagaj işlemlerini başlattım. Ama gördüm ki sadece benimki değil yüzlerce insanın bagajı yerlerde ve yaklaşık 100 kişinin ki kayıp. İnsanlar günlerdir havaalanında bagaj mesaisinde. Kimse size bir açıklama yapmıyor. Elinize bir form verip -ki çoğu zaman bu form oradaki kalabalıktan yanlış form oluyor- biz bagajınızı 3-4 içinde adresinize yollayacağız diyorlar ve sizi gönderiyorlar. Sonra bekle ki bagajınız gelsin. Bebeğinin masası bagajda olan var, acil şeker ilaçları bagajda olan var, evinin anahtarı bagajda olan var, kardeşinin düğününe gelip düğün kıyafetleri bagajda kaldığı için düğüne kotla katılan var daha o kadar çok ki. İnsanlar çaresizlik içerisinde gelmiş olan  bagajları tavaf ediyorlar belki benimki de içindedir diye. Ve 5-6 gündür devam eden bu kargaşaya kimse ses çıkartmıyor. Kimse hiç bir şey söylemiyor.



Nereye başvurabiliriz haklarımız nedir dünden beri arıyorum ama halen bir cevap alabilmiş değilim. 5 günün sonunda bagajım çıkmazsa elime 200 lira verip gönderecekler ama bu bedel bagajın boş halini bile karşılamıyor. Ayrıca 2 gündür sürekli havaalanına gidip geliyorum park parası benzin masrafı yaşadığım sıkıntı vs. Bunlar parayla ödenecek mi? Neden bir yetkili çıkıp ta olaya müdahale etmiyor. İnsanlar bu kadar   kıymetsiz mi .Biz bu kadar mı insana değer verilmeyen bir ülkede yaşıyoruz.  THY nin yapmış olduğu bu sorumsuzluktan ötürü  bir ceza almasını istiyorum. Böyle bir kurumu cezalandıracak bir kuruluş var mıdır? Günlerdir insanlar mağdur ve bu mağdurlardan biri de benim. Nasıl bir yol izlemeliyim nereye başvurmalıyım? Bu konuda yardım rica ediyorum.

Saygılarımla
Çağla CILIZ

Bu konudaki şikayetlerinizi Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'ne buradan iletebilirsiniz.

Ayrıca kamu kurumlarının hizmetleri ile ilgili sorun ve görüşleriniz için ise Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) başvuru formunu ya da 150 numaralı çağrı merkezini kullanabilirsiniz.


T.C. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı'na göndereceğiniz e-posta da etkili olabilir. Kurumun e-posta adresi up@ubak.gov.tr olup, şikayetinizi buradan da iletmenizin etkili olabileceğini düşünüyoruz.

T.C. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı'na özel bilgi edinme formunu da doldurmalısınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder