15 Ağustos 2014 Cuma

Samsun Asal Otomotiv şikayeti

3 ay önce park halindeki 2012 model Skoda Octavia aracıma başka bir aracın çarpması sonucunda oluşan hasarımı hala tamamlayamayan Samsun Asal Otomotiv'den şikayetçiyim.

Kia, Nissan ve Skoda firmalarının servis ortamı aynı yer ve aynı elamanları kullanıyor. Son derece ilgisizler.  İletişim kurmak, derdini anlatabilmek, çözüm bulabilmek çok zor. Hasar danışmanı, müşteri ilişkileri, servis müdürü gibi bir çok ünvan sahibi insan var ama sizin sorununuzdan hiç biri bütünüyle haberdar değil. Soru sorulduğunda hepsi topu birbirine atıyor. Hepsine derdinizi baştan anlatmak zorunda kalıyorsunuz. Zaten anlatınca da dinlemiyorlar.

İzzet Ezer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...