16 Ağustos 2014 Cumartesi

gezinet.net şikayeti

gezinet.net firması iptal edilen rezervasyonun bedelini iade etmiyor

Gezinet.net firması aracılığı ile Mayıs 2014 tarihinde bazı tatil rezervasyonları yaptırdım. Çalışan insanlarız, programımıza uygun olmayanları iptal edebiliriz diye erken rezervasyon iptal sigortası ile satın aldık. Ve bir süre öncesinde iptali için talepte bulundum. Her arayışımda iptal edileceğini belirttiler. Hele ki bir rezervasyonumda oteli arıyorum, iptal edilmiş, Gezinet'i arıyorum, yönetim tarafından iade yapılmayacağını belirtiyorlar. Aradan yaklaşık 3 ay geçti. Avukat aracılığı ile ihtar gönderdik, dava açılacak.  Bütün tanıdıklarımı başka firmalara yönlendirdim. Ayrıca rezervasyon sonrası müşterinin hiçbir talebi ile ilgilenilmiyor, amaçları tamamen tur satmak. Ne değişiklik yapıyorlar ne de telefon ile bilgilendirme. Gezinet.net firmasından şikayetçiyim.

Serhan Emre

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder