20 Temmuz 2014 Pazar

Migros Sanal Market şikayeti


29/06/2014 de Migros Sanal Market Mobil Uygulamasından 8843802 referans no suyla 205.92 TL'lik alışveriş siparişi verdim, ödemeyi kapıda yapacağımı ve sipariş detay seçeneğinde de alternatif ürün istemediğim seçimini işaretleyerek 01/07/2014 (13:30–16:00 ) arası teslimat yapılmasını talimatı ile siparişi sonlandırdım. Teslimat günü ilgili Migros mağzasından (tlf no: +90 850 310 2195) aranarak siparişlerim arasında olan 4 Ad. 26,90 TL fiyatlı (72 li MOLFİX 5 no + 2 ad.ıslak mendil hediyeli) ürünün ellerinde olmadığını yerine 38,95 TL fiyatlı ( 58 li Molfix 5 no + 2ad.ıslak mendil hediyeli) ürünü getirebileceklerini sanal market uygulamasında yazılımda bir yanlışlık olduğunu bilgisini tarafıma ilettiler. Ben de cevaben yanlışlığın tarafımdan olmadığını, hukuk tabiri ile kusursuz iyi niyet vasfıyla mal edindiğimi, iki günlük bir süre sonunda tam da teslimat saatinde arandığımı, hafta sonu bu siparişim neticesi alışverişe çıkmadığımı ve işim nedeniyle de gelecek hafta sonuna kadar da hipermarket alışverişine çıkamayacağımı ve akabinde bu olaydan dolayı  mağdur olacağım bilgisini kendilerine ilettim. Telefonda devam eden karşılıklı müzakere ile aramızda kurulan bu satış taahhüt sözleşmesinin bahse konu bebek bezlerinin toplam adet ve toplam fiyatı saklı kalmak üzere ikame ürünle telafi edilebileciği hususun da anlaşarak teslimat aşamasına geçilmesi konusunda kendilerine icazet verdim fakat teslimatta düzenlenen faturanın 216,35 TL olduğunu gördüm. Nedenini sorduğumda yeterli ve sağlıklı bir bilgi alamadım doğal olarak ta dürüst satıcı vasfını taşımayan bir kuruluşun ürünlerini almaktan vazgeçtim. Bu şikayet dilekçemin akabinde yaşadığım mağduriyetin giderilmesi hususunda hatalarını telafi maksatlı bir girişimde bulunmadıkları takdirde hukuksal haklarımın saklı kaldığı hususuyla kendilerinden şikayetçiyim.

Serdar TİKİLOĞLU

1 yorum:

  1. 5 PARA ETMEZ Bİ MARKET YALAN YANLIŞ DOLANCIRICILAR

    YanıtlaSil


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...