20 Temmuz 2014 Pazar

Cemile Sultan Korusu İTO Vakfı Tesisleri şikayeti


Mayıs ayı sonunda kızımı Cemile Sultan Korusu İTO Vakfı Tesisleri'nde evlendirdim. Düğün organizasyonu için 4 firma, müzik için iki firma olmasına rağmen fotoğrafçı konusunda bir tek firma ile anlaşma sağlamamız gerektiğini ancak 2014 yılı Şubat ayında öğrendim. 2013 yılında 7 adet fotoğrafçı seçme olanağı varken bu seçim bu yıl maalesef bire düşürülmüş durumdaydı.

Seçim olanağının olmadığı bu servisle gerek İTO Vakfı haksız rekabet sağlamakta, gerekse seçilen servisin kalitesi ve özellikle fiyatları dudak ısırtan boyutlardaydı. 2013 yılında sözleşme imzalamamıza rağmen  Şubat ayında çalıştığımız organizasyon firmasını da kabul etmediklerinden ceza ödemek zorunda kaldık.


İTO vakıf yöneticilerine şikayetimizi ilettiğimiz de fotoğrafçının Euro üzerinden olan fiyat listesini TL bazına çevirmekten ve gösterimlik %10 indirim sağlanmasından başka bir şey yapılmadı. Gerek vakıf yöneticiliği, gerekse fotoğraf servisi hakkında şikayet davası açmak istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.

Erkan Kurtuluş

Elinizdeki hizmet sözleşmeleri ve fatura gibi resmi belgeler ile birlikte Tüketici Mahkemesine başvurabilirsiniz. Bu konuda tüketici dernekleri ile iletişime geçmeniz de fayda olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder