7 Temmuz 2014 Pazartesi

Avea data hattı şikayeti

15 Haziran tarihinde Avea’dan 1GB data hattı paketi satın aldım. Hattı alırken 30-35 TL hat ücreti ödedim.
Kozyatağı Carrefour Avea bayii’ndeki görevli 1 GB internet kullanımını max 3 ay kullanabileceğimi, paket ücretinin 19 TL olduğunu, hattın bir (1) saat içinde açılacağını, açıldığında 19 TL kontör yükleterek internet kullanımını gerçekleştirebileceğimi söyledi.

Yaklaşık bir buçuk saat sonra Avea Akmerkez bayine gidip hattın açılıp açılmadığını kontrol ettim. Hat açılmamıştı. Hattı, yaz tatilinde İpad’inde kullanması için oğluma almıştım. iPad’i ile birlikte tatile giden oğlum, 16 Haziran tarihinde Foça Avea bayiinden hattın açılıp açılmadığını kontrol etti. Hat yine aktif değildi. Bir saat sonra aktif olacağını söylemişlerdi ama 24 sat sonra hat hâlâ aktif değildi. Ben Avea müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri Hizmetlerindeki görevli hattın açıldığını teyit etti. Şayet internete bağlanamazsa bir arama yapmasını söyledi. Bu bir data hattı, telefona bağlı değil, aramayı nereden yapacak, bir browser açıp, herhangi bir siteyi mi araması gerekiyor dedim. Evet öyle dediler. Foça Avea’dan 20 TL yükleme yapmak koşuluyla oğlum İnternet’e erişmeye çalıştı. Fakat yine sorun vardı.


Tekrar Avea Müşteri Hizmetlerini aradım. İnternet ayarlarının kontrol edilmesi gerektiğini belirttiler. Birkaç direktif verdiler. Ben de oğluma ilettim ve internete bağlanabildi.

3 gün sonra oğlum aradı, anne internetim kapandı diye. Müşteri Hizmetlerini aradım. İnternet hakkınız yok, siz o kontörleri tüketmişsiniz dediler. Nasıl olur, 1 GB max 3 ay kullanımlı data hattı aldım dedim. Nasıl bu kadar çabuk biter dedim. Böyle bir paketimin olmadığını, hattıma tanımlı olmadığını bildirdiler. Kontör yükledikten sonra Müşteri Hizmetlerini arayarak hattıma paket tanımlaması yapmam gerektiğini bildirdiler. Niçin bana bunu daha önce söylemediniz? Biz 3 bayi, ayrıca 2 sefer de müşteri hizmetlerini aradık, kimse böyle bir tanımlamadan bahsetmedi. Neden geçen sefer aradığımda müşteri hizmetleri görevlisi bu tanımlamayı yapmadı dedim. Siz belirtmemişsinizdir dediler.

Ben bir kullanıcıyım, bir müşteriyim, ne yapılması gerektiğini ya da sizin şirket içinde bunu nasıl tanımladığınızı ben bilemem, ben size 1 GB max 3 ay kullanımlı faturasız data hattı satın aldığımı, kontör yüklememe rağmen internete bağlanamadığımı söyledim, beni siz yönlendirseydiniz dedim. Ben bu kullanımlarla ilgili şikayetçiyim, araştırıp bana dönülsün dedim. Aradan 48 saatten fazla geçmesine rağmen bir kişi bile dönüş yapmadı.

Geçtiğimiz Cuma, 27 Haziran’da iş çıkışı Mecidiyeköy Metro çıkısında Buğra İletisim diye bir Avea bayii gördüm, uğrayıp onlara derdimi anlatayım dedim. Görevli son derece nazikti, hemen müşteri hizmetlerini arayalım, şayet tanımlamayı yapabiliyorlarsa hemen buradan kontör yükleriz dedi. Müşteri Hizmetlerini aradık, tanımlama yapılabileceğini bildirdiler, bu arada data hattının max 3 ay değil, 1 ay kullanımlı olduğunu öğrendim. Ve 19 TL yerine 20 TL tahsil edildiğini öğrendim. Yine 20 TL kontör yüklettim, Müşteri Hizmetlerin’deki bayandan da tanımlamanın yapılmasını rica ettim. Yarım saat beklettikten sonra sorun olduğunu tanımlama yapamadıklarını bildirdi.

Beni bugün içinde sizin bir müdürünüz arasın, aksi taktirde Tüketici Şikayeti'ne başvuracağım dedim. Bütün hafta sonu kimse aramadı.

Az önce yine Müşteri Hizmetlerini aradım. Durumu anlattım, sistemlerinden kontrol ettiklerinde 20 TL’nin tükendiğini belirttiler. Çünkü tanımlama yapamadıkları için Cumadan Pazartesiye paket harici kullanım gerçekleştiğinden 20 TL havaya uçmus oldu. Böylece 15 Haziran’dan 30 Haziran’a kadar 75 TL ile sadece max 5 gün internet kullanımı gerçekleştirebildik.

Başıma gelen bu olayın çok benzerinin diğer iki tanıdığımın daha başına geldiğini duydum. Sorumsuz, bilgisiz çalışanları ile Avea'yı kınıyorum.

Avea hakkında şikayetçiyim, yardımlarınızı ve hakkımı aramam için yönlendirmenizi bekliyorum.

Saygılarımla,

Peyman Ünalsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder