19 Haziran 2014 Perşembe

Vodafone izinsiz abonelik yapıyor

Vodafone'dan bu gün bir sms aldım aynen şöyle: “Sımsıcak paketin aktif edildi, en güzel videoları sınırsız indirmeye başlayabilirsin! Paketin vergiler dahil haftalık 14 TL karşılığında iptal etmediğin sürece devam edecektir. MH: 02129873010. Kontra 12:31” ve anında hattımdan 14 TL çekildi. Ayrıca her şey dahil aylık sözde 25 TL ücret karşılığında kullanmam gereken hattan zaman zaman (Bir ay içinde birden fazla) 1,40-1,57 gibi farklı miktarlar çekiliyordu bunun hesabını soruyum derken başıma bu geldi. Merak ediyorum bu müstesna büyük şirket kaç abonesine bunu yapıyor acaba?

Vodafone müşteri hizmetlerini aradım, talebim, bilgim ve onayım olmadan böyle bir pakete beni üye yapamayacaklarını ve hattımdan para çekemeyeceklerini söyledim ve 14 TL nin hattıma iadesini talep ettim. Paketi iptal edebileceklerini ama paramı iade edemeyeceklerini beni kendi başlarına pakete üye yapabileceklerini söylediler. Ben ne kadar itiraz ettiysem de iade talebim karşılanmadı, tüketici hakem heyetine başvuru yapabileceğim söylendi. Ben de bunun cebimden para çalmaktan farksız olduğunu belirterek bu işin takipçisi olacağımı ifade ettim ve gerekli yerlere şikayete başladım. Düşünsenize, biri cebinizden para alıyor ve geri vermem, istediğin yere şikayet diyor.

Ahmet Arı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder