17 Haziran 2014 Salı

Sürat Kargo şikayeti

Kargom tarafıma teslim edilmek üzere hastane adresime getirilmiş. Ancak yerimde değildim. Ben de 1 gün sonra kargomu tekrar bana gönderebilir misiniz nasıl teslim alabilirim ne kadar daha şubede kalacak diye bilgi alabilmek için 5/6/14 tarihinde saat 08:30'dan itibaren Fındıkzade şubesi 02125333899 numarasını, 0850202202 numaralı çağrı merkezini, 4440127 aradım. Saat 10:38'de aradığım 02124103030 numaralı merkez dağıtım bürosuna üçüncü aramamda ulaşabildim! Birşey yapamayacaklarını çağrı merkezini aramamı söylediler. Telefona cevap verilmediğini söylediğimde beni tekrar çağrımerkezine aktardılar. Tam 10 dakika sabırla hatta bekledim ve cevap veren olmadı!! 3 saat boyunca muhattap bulamıyorum. Bu firmadan şikayetçiyim.

Özge Akça

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...