5 Haziran 2014 Perşembe

Capitol Boyner mağazası ve Vakko şikayeti

2013 Ağustos ayında Capitol Boyner mağazasından aldığım yazlık ürün olan Vakko çantamın üzerinde lekeler oluştu. Kış boyu kullanmadığım çantamı bu sezon başında kullanmak istediğimde üzerinde belli belirsiz çizgiler şeklinde lekeler olduğunu fark ettim. Boyner mağazasına götürüp Vakko'dan iadesini ya da tadilatını istedim. Ancak gelen sonuçta "Ürün yüzeyinde dış etken sonucu oluşan lekeler mevcuttur. Üretim kaynaklı teknik bir hata yoktur" şeklinde yazı vardı.

Evet dış etkenlere bağlı (ki durduğu yerde nasıl bir dış etkiye maruz kaldı bilemem) bir hata oluşmuş bile olsa, her sezon en az 2 çanta, 8-10 eşarp, gömlek vs. alan ben Vakko gibi müşteri memnuniyetini önde tuttuğunu söyleyen bir firmanın müşterisini bu şekilde mağdur etmesine şaşırdım. 

En kısa zaman içinde gereğinin yapılmasını rica ederim. Takdir edersiniz ki birçok insan Vakko çanta, eşarp vs. seçerken bu şekilde bir sorunla karşılaştığında mağdur olmayacağını düşünerek hareket etmektedir.

Saadet BAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder