8 Mayıs 2014 Perşembe

Ürün kurulumu yapılamayan televizyon şikayeti

03.05.2014 tarihinde Optimum içerisinde bulunan Media Markt'tan Samsung marka bir televizyon aldım.

Bana söylenen televizyonumun kurulumu için Pazartesi sabahtan kaydınızı oluşturun dendi.Bende aynen Pazartesi sabahleyin Samsung müşteri hizmetlerinden kaydımı oluşturdum Çalıştığım için mümkünse 17.30 dan sonra gelinmesini rica ettim. Kayıt numaram 4149206434

Karşılaştığım sorunları maddeler halinde bildirmek isterim.


  1. Pazartesi günü akşama kadar aranmadım kurulum içinde hiç kimse gelmedi.
  2. Salı günü Samsung destek hattını aradım (0216)528 67 00 televizyonumun kurulumu için arkadaşların ne zaman geleceğini sorduğumda Pazartesi gününün kayıtlarına Çarşamba günü geliyoruz cevabını aldım.
  3. Bugün çarşamba olmasına rağmen kimse gelmedi ve hiçbir şekilde aranma yada bilgilendirme yapılmadı. Kendilerini aradığımda ne yazık ki Pazartesi gününün kayıtlarına Perşembe geliyoruz denildi. Perşembe günü aradığımda bu sefer ne cevap verilecek merak ediyorum.


Siz de olsanız bu yaklaşımın bir oyalamaca olduğunu düşünürsünüz.Samsun müşteri hizmetlerini aradığımda 3 gün içerisinde kurulumun yapılması gerektiğini söylediler bugün 3.gün gelen yok arıyorum gelinmeyeceği söyleniyor ve yarın 4.gün. Bana yoğunluğu bahane ediyorlar yapacakları işlem televizyonu kutusundan çıkartıp,çalıştırıp garantisini onaylamak yoğunlar ise tüketicinin mağdur olmaması için işçi istihdam planlamalarını ona göre yapsınlar.

Benim sorunum ürünümün bugün yada yarın kurulması değil, ilgisizlik ve bugünü yarına bağlayan sallamalar ile ürünü sattık gerisi mevlam kayıra zihniyetidir.

Konuyu diğer tüketici adaylarının da aynı sebepten muzdarip olmaması için sizler paylaşmak istedim

Saygılarımla.

Mustafa Çıtak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder