24 Mayıs 2014 Cumartesi

Türk Telekom şikayeti

2012 yılında evime ait olan (adres 2 yıldır farklıdır) telefon hattını, şehir değişikliği yapmam sebebiyle Türk Telekom Arapsuyu Şubesi'nden tüm borçlarını ödeyerek kapatma talebinde bulundum ve kapattırdım. Şehir dışındayken Türk Telekom Müşteri hizmetlerinden bir kaç kez aranarak, istersem telefon numaramı ücretsiz olarak 6 ay saklı tutabileceğimi bildirdiler. İstemediğimi söylememe rağmen, ısrarla aramayı sürdürdüler (telefon kayıtları dinlenebilir). Tekrar aradıklarında, eğer tarafıma herhangi bir ücret çıkarmayacaklarsa hattı tutmalarını kabul ettim. Aradan geçen 1 yıllık süre sonrasında, bir avukat tarafından arandım ve Türk Telekom'a 600 TL civarında borcum olduğunu, ödemezsem haciz işlemleri yapılacağını bildirdi.

Yaklaşık 6 ay önce hem Türk Telekoma hemde Tüketici Hakları Derneğine konuyla ilgili şikayet ve itirazda bulundum. Türk Telekom yaptığı telefon kaydı dinlemelerinde, müşteri temsilcisinin doğru bilgi verdiğini ve hatası olmadığını bildirdi. Hattın 6 ay sonra otomatik açıldığını, benim takip etmem gerektiğini söylediler. Şehir dışında olmam sebebiyle ve zaten o adreste artık oturmadığımdan dolayı bu konuyu hiç takip etmedim. Eğer Müşteri Hizmetleri hattı tutmam için beni ısrarla arıyorsa, hattı otomatik olarak açtıklarında da bir uyarı anlamında aramaları gerekirdi. Bu hayatta hastalık var, iş güç var, ben Telekom hattımı açtı mı diye düşünmek zorunda değilim. Tüketici Hakları ise 3 ay sonra Mahkeme için geri dönüş yapacağını bildirdi ancak bu zamana kadar bir cevap alamadım. Daha önce arayan avukatlık şirketi tekrardan aramaya devam ediyor. Hizmetini kullanmadığım, iptalinden sonra hiç bir borcumun kalmadığı Türk Telekom şirketine kesinlikle bir ödeme yapmak istemiyorum. Yapmış olduğum iptal dilekçesi, ödemelerin belgeleri elimde mevcut. Bu konula ilgili nasıl bir yol izleyebilirim? 

Bana yardımcı olursanız çok memnun olacağım. 

Serap Çalkap (Tunca)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder