5 Mayıs 2014 Pazartesi

Samsung Müşteri Hizmetleri Şikayeti

Samsun Galaxy S4 telefonum 23 Nisan 2014 tarihinde bozuldu. Nallıhan'da görev yapmam sebebiyle telefonu babama gönderdim. Telefonu satın alırken ekranı çizilmesin diye aldığım kılıfı çıkartıp orjinal kapağı taktım ve yetkili servise vermesini istedim. Babam Necatibey caddesinde bulunan Destek Bilişim e telefonumu teslim ederken hiç kullanmadığım orjinal kapağın arkasında çizikler olduğu yazılarak teslim alınmış, itiraz etmemiz üzerine kendimizi garanti altına almak için bu şekilde yazıyoruz cevabı verilmiştir. Ben telefonumu satın alalı henüz 1 sene bile olmamasına rağmen yetkili servis tarafından LCD darbeli diye rapor verilmiş ve tarafımdan 465 TL para talep edilmiştir. Üstelik internetten telefonumun tamir durumu nedir diye bakana kadar tarafıma haber verilmeyerek telefonum bekletilmiştir. Samsung firmasına üç dört kere şikayet kaydı oluşturmama rağmen tek bir yetkili tarafından tarafıma dönüş yapılmamış ve benim ısrarlı aramalarım sonucunda biz yetkili servisin raporunu dikkate alıyoruz cevabı verilmiştir. Arkasında çizik olmadığı halde kendimizi garanti altına almak için bu şekilde teslim alıyoruz diyen bir yetkili servisinin beyanının doğruluğundan şüphe edilmiyor benim telefonumu düşürmedim, çarpmadım beyanıma güvenilmeyip 465 TL ödemek zorunda bırakılıyorum. Samsung firmasının Türkiye de yaşayan tüketicilere, kendi müşterilerine verdiği önem ve değer budur. Malını sattıktan sonrası ile hiç ilgilenmeyip müşteri memnuniyetini önemsememektedir.

E. Özlem SÖNMEZ

1 yorum:

  1. Merhaba benzer bir sorunu bende yasadim.cihat agrba adim facebook tan eklerseniz yardimci olabilirim.

    YanıtlaSil